Marznące stopy w obuwiu Lemigo.

/ 12 odpowiedzi
jacekpl

Mam mały problem z marznącymi stopami podczas wedkowania na lodzie,marzne w stopy podczas gdy mam na sobie bardzo grube skarpety bawełniane zakupione w sklepie wedkarskim do tego wkładki z gumaków lemigo oraz własnie gumaki lemigo.Przy takim składzie stopy mi marzną nie wiem czy sam układ nóg podczas siedzenia ma jakieś znaczenie wiem ze powinien być kąt prost żeby krążenie krwi było odpowiednie w nogach ale nawet przy załorzeniu jeszcze jednej pary skarpet jest mi zimno.Dodam ze w obówiu nie ma dziury.Czy ktoś ma jakiś złoty środek. (2014/01/28 21:03)

gacek84

zbyt  grubo  ubrane  stopy  .pocenie  powodoje  zmarzniecie  to samo  mam w  pracy branza  miesna  (2014/01/28 21:18)

jacekpl

Faktycznie po powrocie do domu kiedy ściągne obówie wewnatrz gumaka jest wigoć i na zewnetrznej stronie wkładki ale wewnątrz wkładki oraz skarpety i stopy są suche. (2014/01/28 21:58)

Wachta

Nie wiem, nie znam się, bez ironii, ale: może rosyjskie walonki? (2014/01/28 22:14)

ryukon1975

Faktycznie po powrocie do domu kiedy ściągne obówie wewnatrz gumaka jest wigoć i na zewnetrznej stronie wkładki ale wewnątrz wkładki oraz skarpety i stopy są suche.

Lemigo są dobre ale nie dla tych którym się pocą stopy. Musisz zainwestować w obuwie odprowadzające wilgoć - oddychające.

(2014/01/29 06:36)

Zibi60

Bezpośrednio przed wyjściem na rybki umyj stopy i dokładnie wysusz. Skarpety z wełny owczej, angory oraz wkładki ocieplające (np: http://allegro.pl/ocieplacz-do-kaloszy-wkladki-ocieplajace-filc-42-i3848606970.html). Stopa ma być swobodna, nie może być za ciasno, ani za luźno. Jeśli masz kłopoty z poceniem stóp, profilaktycznie możesz zastosować Antidral - dostępny w aptekach. Myjesz stopy wieczorem, dokładnie osuszasz i smarujesz antidralem. Po przebudzeniu ponownie myjesz i suszysz, po czym wkładasz skarpety. Antidral działa ok. tygodnia, wydatnie zmniejszając pocenie, a tym samym marznięcie stóp. (2014/01/29 07:05)