Marznąca żyłka, zamarzanie żyłki w wodzie
utworzono: 2010/01/20 12:04
Zimą łowie po raz pierwszy i nie wiem co zrobić żeby żyłka nie zamarzała tak szybko w wodzie???
I jakieś porady o łapaniu zimą na rzece tzn jakie zestawy jak nęcić i czym i na jaką przynęte??
[2010-01-20 12:04]
koledzy możecie odpowiedzieć koledze na ten wątek ja niestety nie znam się za bardzo i mam nadzieje że mu pomożecie pozdrawiam
[2010-01-20 15:25]
w innym temacie juz mu ktos odpowiedzial, ze niema złotego srodka na zamarzającą żyłkę. [2010-01-20 15:46]
moim zdaniem powinien sobie sprawić żyłke podlodową ale grubszą od tych co do mormyszki itp. :) tak z 0,18 mm - 0,22 mm :) myśle że taka żyłka nie będzie tak szybko obmarzać ale głowy nie dam bo nie używałem :( [2010-01-20 16:09]
withanight88
w innym temacie juz mu ktos odpowiedzial, ze niema złotego środka na zamarzającą żyłkę.
to powiedz mi jak zamarznie ci żyłka w podlodówce a masz jakąś sztukę większą a nie możesz zwinąć żyłki na kołowrotek co wtedy robisz???kruszysz lód przecież to nie realne wtedy mamy po rybie :(
[2010-01-20 20:15]
Kolega Mirkli opisywał jak holował leszcza ok 2 kg. na żyłce z której zrobił się sopel! A co mu mozemy poradzic no ku.. niema srodka który zapobiegnie marznieciu zyłki! chocby mial żylke super extra mega ICE to i tak zamarznie. -UROKI ZIMY I MROZU
Goryl raczej takich grubosci zyłek zima sie nie stosuje:) bo wtedy chyba mozna zapomniec o jakim kolwiek braniu
[2010-01-20 21:07]he he ciekawe no cóż ja nic już nie mówie bo naprawde nie bardzo się znam jak się nie da to musze siędzieć w domu tyłek grzać pozdro chłopaki
[2010-01-21 00:19]