Marzec - na co oraz gdzie łowić ?

/ 17 odpowiedzi
Witam.Jestem młodym , początkującym wędkarzem i chciałbym sie od was dowiedzieć na co łowić w marcu i kwietniu . Moi koledzy łowią na białego dość blisko od brzegu , ale bierze tylko mała płoć i mały okoń nie kiedy trafi się coś większego. Ja z kolegą chcemy zacząć łapać coś większego mamy do dyspozycji ponton tylko nie wiem gdzie nim pływać , czy blisko brzegu (trzcziny itd.) czy wypłynąć na środek i tam próbować . Byłem dziś na spining pontonem, ale nic nie uderzyło nawet . Proszę o porady i przepraszam jeśli napisałem coś źle, bo jestem nowy . ;)
matiiliimati


Pontonem możecie popływać przy trzcinach i rzucać na spławik na białego robaka , bo tam karasie i liny lubią siedzieć. (2012/03/24 20:58)

Zombero


Mam nadzieje ze z tym spiningiem to na okonia polowałeś? A Okresy ochronne rybek Ci są znane. Według mnie dużo zależy od wody w jakiej łowisz co tam pływa, ukształtowanie dna, i jakie rybki są w zbiorniku. To bardzo obszerny temat jak łowić i co. (2012/03/24 21:08)

Roxola


Piszesz, że jesteś młodym początkującym wędkarzem, więc powinieneś swoją przygodę wędkarską
rozpocząć od małych ryb jak wielu z nas zaczynało.
Dlaczego tak bardzo zależy Ci na tym, aby od razu złowić dużą rybę...? To może się zdarzyć, ale niczego Cię nie nauczy.
Niedługo będziesz pytał o kolejne błahe sprawy, ponieważ chcesz gotowy "przepis" na złowienie dużej ryby.
Jeżeli chodzisz do gimnazjum to masz nie więcej jak 16lat, a piszesz o wypływaniu pontonem za dużą rybą....?
Zastanów się Kolego, czy takie wędkarstwo Cię zadowoli i na jak długo? (2012/03/24 21:11)

bartasek


wiosna polecam pinke o tej porze ryba szuka małych robaków i larw wiec przyneta jest ok na wiosenne połowy. Duze ryby trzeba czasu cierpliwosci eksperymetu i pokory a nagroda bedzie.  (2012/03/24 21:30)

zwirek310