Mały problem z gruntem.

/ 5 odpowiedzi
Byłem wczoraj na rybkach na 2 wędki grunt ,spławik.No na spławik non-stop coś brało rybki były.
Parę leszczy 40cm i parę płotek. I jak wspomniałem miałem na grunt ale nic przez 5h nawet brania i mam pytanie co zrobiłem źle(jestem nowy w tej metodzie).
Miałem zanęte feeder Traper + kukurydzę  rasówki. żylka 0,22 przypon 0,18 haczyk 8 koszyczek 40g +rurka przypon 70cm(wiele razy dawałem 40cm) nic , dodam że na haczyku kukurydza , rasówka albo kanapka.)
Mogę dostać od was jakieś rady byłem 2raz z feederem w tym samym miejscu i trafił się leszczyk ale również miałem inną zanęte ale czy to jest winna?
pocisk22


dawaj przypon 30cm i proponuje ci jesli sie nastawias zna biala rybke  biale robaczki na haczyku 8  zmiesci sie okolo 5-6 robakow ktore beda sie lekko unoisly
a co do bran moze nie ta pora na lapanie z gruntu ja wedzisko gruntowe  zaczynam rozkladac dopiero kolo 18 i brania  do 6-8 rano
moze tez kiepsko rozmieszlaes zanete, pamietaj ze w koszyku musi byc ona pracujaca i daje sie mniej wody niz do kul zanetowych, (2011/07/31 15:45)

richi


byłem od 16-21 pora chyba ujdzie. a co do zanęty tak jak zawsze :) (2011/07/31 15:55)

u?ytkownik57785


No a może po prostu tego dnia ryby wolały pobierać przynętę z toni wody, zamiast z gruntu. Nie przypisuj każdego niepowodzenia w braniach ryb sobie i swoim umiejętnościom, bo zwariujesz. Przecież to wiadomym jest, że raz ryby biorą, a raz nie i nie tylko Tobie. Ja nie zauważam błędów w zestawie jaki zastosowałeś. Jedynie zanęta, przynęta, brania. Błędy w dwóch pierwszych kwestiach możesz naprawić, w trzeciej NIE. (2011/07/31 16:14)

u?ytkownik57137