Zaloguj się do konta

Majowe błystki, majowe sczupaki

utworzono: 2012/03/25 10:31
xerinus

Witam!Jestem początkującym spinningistą. mam jak narazie siedem błystek(Mepps, Dam, HRT, Wirek). W maju, czyli wtedy, kiedy można wybrać się z wędką na szczupłe. I nasuwa się pytanie:W maju prowadzić te błystki :a)przy dnie( chyba zły pomysł, bo wszystkie się pourywa)
b)zwolnić, przyspieszyć( ale na jakiej głębokości)W maju , czy sprawdzają się błystki z czerwonym kolorem?Czy Alga 3 będzie za duża jeżeli mam kij cw. 30g i koł. spro passion( żeby go szybko nie zajechać)?Oczywiście będę łowił na gumy( to wiem, że opad itd.)Proszę o porady i własne spostrzeżenia i doświadczenia z tymi rybami.Pozdrawiam. [2012-03-25 10:31]

kwasek12345

Mam ten sam problem. Czy używając algi 2 moge jaj prowadzić z szczytówka nisko opusczonom (prawie przy wodzie) ie unosząc jej i zwijać kołowrotkiem z zmienna  prędkością ku brzegu ?
[2012-03-27 21:09]

matiuss

Na twoim miejscu w maju wybrałbym się z żywcem, ale jak chcesz spinningować to ci proponuje błystki z serii Mepps Lusox nr. 2, 3 w kolorze czerwonym, mam jeszcze seledynowego, ale na niego nie mam specjalnych efektów. Co do zwijania to proponuje zwijać powoli, żeby opadła w pobliżu trzcin i nagle po paru sekundach szybciej podciągnąć. Zmieniać szybkość, ale dłużej powoli.
[2012-03-29 17:56]

zbig221