Łowisko okoniowe Ostrowia Mazowiecka

/ 4 odpowiedzi
Witam. Jestem początkującym wędkarzem ( około 2 miesiecy). Moją przygodę zaczełem z lekkim spiningem i oczywiście uwziełem sie na okonia:) Mieszkam w Ostrowi Mazowieckiej wiec do rzeki Bug ( w miejscowości Brok) mam około 10 km. Niestety moje wypady na Bug to porażka. Rzeka wielka. Przynęt natrciłem. Generanie jestem zniesmaczony ale nie zrezygnowany:) Zaczełem łowić na kolorowe twisterki (boczny trok jakoś do mnie nie przemawia). Mogę prosić o jakieś pomocne porady dla żułtodzioba no i oczywiście czy znacie może jakieś fajne Okoniowe łowiska (najlepiej nie rzeki:)) w Okolicy Ostrowi Mazowieckiej (+- 50km). Z góry dziekuję...:)
dariuszdyl

Fajnym łowiskiem okoniowym jest zalew na rzece Orz w Grodzisku (kierunek Ostrołęka), fajnie bawiłem się swojego czasu z okoniami na żwirowni w Przyborowie na wyrobiskach zwanych "Za Bramą", jest tam też i pstrąg tęczowy, no i w granicach 50 km mieści się też rzeka Narew w Różanie i Ostrołęce oraz żwirownia Brzuze. (2013/06/08 08:02)

rapa10

Kolego Pajak nie musisz daleko jechać możesz się udać do Małkini na starorzecza i z okoniami pobawisz się że aż miło sam tam bywam i mam swoje miejsca,teraz jest duża woda ale jak tylko spadnie już tam będę.Pozdrawiam. (2013/06/11 18:21)

pajak321

No właśnie ze starorzeczami (przynajmniej koło Broku) jest ten nieszczęsny ból że powylewane i ze spiningiem mało gdzie da się dojść:/ Ale o starorzeczach w Małkini nie wiedziałem. Myślałem ze przez Małkinię przepływa Bug i tyle. Wdzięczny bym był niezmiernie jak byś mógł mi dać jakieś wskazówki dojazdu do jakiegoś "Okoniowego" starorzecza. Znam trochę Małkinię to powinienem trafić:)