Łowiska komercyjne-zasady wędkowania

/ 12 odpowiedzi
Witam. Czy ktoś mógłby mi przybliżyć zasady wędkowania na łowiskach komercyjnych? Jakie i gdzie uiszcza się opłaty? Jakie są wymagane dokumenty, zaświadczenia? Jaka jest granica wiekowa (dolna) wędkarza, który chce tam połowić? Może to pytanie jest trochę dziwne ale nie znam się na przepisach więc pytam. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
minus


generalnie jest tak że łowiska komercyjne to łowiska prywatne które żądzą się swoimi prawami czyli takimi jak sobie ustali właściciel (nie powinno być tak ale jest)

może łowic każdy kto uiści opłatę (aczkolwiek wg prawa powinien posiadać kartę wędkarską)
właściciela najczęściej to nie interesuje tylko kasuje pieniądze (2011/01/04 16:56)

Wago


Po peirwsze skąd jesteć? Po drugie zbiorniki komercyjne bywają bardzo różne tak jak zasady połowu na nich. Po trzecie zanim na jakim kolwiek zaczniesz łowić dobrze wypytaj co jest w wodzie i jakie obowiązują zasady. Jak jesteś ze Śląska to mogę ci pomóc. (2011/01/04 19:03)

linek69


przeważnie na takich łowiskach jest jedna zasada --jak masz kasę to nie ma żadnych zasad (2011/01/04 19:16)

030380


Łowiska komercyjne przynajmniej w mojej okolicy to miejsca,gdzie są jeszcze ryby i spokój.Wszyscy narzekają na dzierżawce wody ale jeżdżą tam częściej niż na wody pzw.  (2011/01/04 20:35)

kpp


z tą wypowiedzią nie zgadzam się.zasady połowów są proste i oczywiste-dwie wędki jak na wodach PZW,zostawiamy po sobie porządek/tak jak powinno być wszędzie/ryby które chcemy zabrać-trzeba zapłacić.proste.tak jest na tych łowiskach z których korzystam,jak jest na innych?jedyne z czym się zgadzam to karta,ale tu chodzi o pieniądze i z tym może być różnie.pozdrawiam (2011/01/04 21:08)

mario117


witam,
w mojej okolicy na łowiskach komercyjnych są (w przybliżeniu) takie zasady ja napisał kolega kpp. Nie bywam na nich za często ale jak już jestem to faktycznie jest tam sporo ludzi.

pozdrawiam (2011/01/04 21:56)

030380