Łowiska - Zbiornik Chechło

/ 330 odpowiedzi / 22 zdjęć
u?ytkownik70140


do 14 lat mlodzierz morze wedkowac z osoba posiadajaca karte wedkarska                               kontrolowala miedzy innymi ssr z pabianic                                                                           obowiazuje ustawa o rybactwie srodladowym                                                                      zostali pouczeni izanotowani nie chodzi aby odrazu karac ale aby zaprowadzic porzadek


Ok. Dzięki za odpowiedz.

Pozdrawiam kolegę. (2012/04/09 15:31)

treecool


Witajcie :)
Wybiera się ktoś jutro do chechła na rybki? (2012/04/12 22:31)

321maly


KOLEDZY JAK TAM BRANIA NA ZBIORNIKU CHECHŁO (2012/04/14 19:32)

adamw59


dzis na zbiorniku chechlo byla kontrola ssr wspomagana przez psr i posypaly sie mandaty po 200 zl w piatek rownierz byla kontrola ssr (2012/04/15 18:46)

pikolo1960


dzis na zbiorniku chechlo byla kontrola ssr wspomagana przez psr i posypaly sie mandaty po 200 zl w piatek rownierz byla kontrola ssr

kontrola? bylem od godz 13:30 do 17:30 troche luda deszczyk siąpił jak zwykle spiningowalo kilku z tego co widzialem gosciu mjal szczupłego w wiadrku po farbie wiadomo niewymiarowy ale do stawu tak twierdzil hehe ja zlapalem 2po  30cm jeden mi sie odpioł konkret przy brzegu wsio na tzw gumki (2012/04/15 19:51)

adamw59


kontrola byla okolo godziny 12 pozniej byli na talarze a wiem co pisze poniewarz rozmawialem ze swoim komendantem i kasia z psr (2012/04/15 20:00)

Kasztaniak


No to brawo, że ktoś wreszcie się zajął tym co się tam dzieje. Bo wysłuchiwanie, że zbiornik jest bezpański i można robic co się chce jest już dośc irytujące.. A tłumaczenie typu " Tylko chciałem szczupaczka do stawu" pozostawiam już bez komentarza.. Miejmy nadzieje, że te kontrole nie skończą się szybciej niż się zaczęły.. pozdrawiam (2012/04/15 21:21)

u?ytkownik70140


No to brawo, że ktoś wreszcie się zajął tym co się tam dzieje. Bo wysłuchiwanie, że zbiornik jest bezpański i można robic co się chce jest już dośc irytujące.. A tłumaczenie typu " Tylko chciałem szczupaczka do stawu" pozostawiam już bez komentarza.. Miejmy nadzieje, że te kontrole nie skończą się szybciej niż się zaczęły.. pozdrawiam



Dodam, że to także na szczęście oznacza koniec z kłusownictwem, oraz zabieraniem ryb niewymiarowych przez wędkarzy.
Też mam taką nadzieję, że te kontrole będą coraz to częstsze, ale z rozwagą, a nie po to by szukać pieniądze u normalnych ludzi. Tak jak to bywa często...

Pozdrawiam. (2012/04/15 21:43)

u?ytkownik70140


Witam kolegów

Wiedząc jaka sytuacja na Łowisku Chechło postanowiłem coś w tym kierunku zrobić. Poprzez znajomość, mój kolega dogadał się z redaktorem gazety Pabianickiej "Moje Miasto Pabianice". Artykuł który opisze to aktualne sprawy dotyczące tego łowiska. Ja żadnych informacji nie podawałem, gdyż chcę, by dowiedział się wszelkich informacji od prezydenta Z.Dychto. Jaki będzie artykuł i co się dowiemy przeczytamy prawdopodobnie jak wszystko pójdzie w dobrym kierunku za tydzień, lub 2 tygodnie. Gazeta chyba wychodzi we Wtorki. Jeżeli uzyskam informację to przekaże ją tu na forum.



(2012/04/18 09:34)

Crocop80


Witam od kiedy to na zbiorniku w Chechle obowiazuje karta wedkarska,jesli mozna wiedziec? (2012/04/18 18:55)

mr Artur


zgodnie z prawem - od zawsze
a w praktyce od tego miesiąca (2012/04/18 19:39)

piotrgrambor


jestem tylko ciekaw, czy osoby które zdecydowały o tym iż należy zacząć kontrolować to łowisko robią to z troski o tą wodę, czy też mają inne powody $:) (2012/04/18 19:59)

u?ytkownik70140


jestem tylko ciekaw, czy osoby które zdecydowały o tym iż należy zacząć kontrolować to łowisko robią to z troski o tą wodę, czy też mają inne powody $:)



Łudzisz się.... :) Bo ja nie.... :) (2012/04/18 21:06)

Crocop80


W takim razie jesli tak jest teraz na zbiorniku w Chechle ,to wystarczy mi karta wedkarska ? czy musi byc koniecznie oplacona skladka na ten rok?Karte mam PZW Sieradz Kolo PZW Nr38'Klen"Pabianice (2012/04/19 18:11)

Crocop80


Jesli sa CHETNI DO KONTROLOWANIA ZBIORNIKA TO NIECH BEDA CHETNI NP;DO JEGO ZARYBIENIA! (2012/04/19 18:18)

u?ytkownik70140


W takim razie jesli tak jest teraz na zbiorniku w Chechle ,to wystarczy mi karta wedkarska ? czy musi byc koniecznie oplacona skladka na ten rok?Karte mam PZW Sieradz Kolo PZW Nr38'Klen"Pabianice




Tylko Karta Wędkarska (Biała, ze starostwa w wyniku zdania egzaminu w kole). (2012/04/19 18:46)

u?ytkownik70140


Jesli sa CHETNI DO KONTROLOWANIA ZBIORNIKA TO NIECH BEDA CHETNI NP;DO JEGO ZARYBIENIA!




Otóż to Drogi kolego. To samo pomyślałem jak się dowiedziałem o kontrolach. (2012/04/19 18:46)

mr Artur


W takim razie jesli tak jest teraz na zbiorniku w Chechle ,to wystarczy mi karta wedkarska ? czy musi byc koniecznie oplacona skladka na ten rok?Karte mam PZW Sieradz Kolo PZW Nr38'Klen"Pabianice



tydzień temu wystarczyła sama karta --- a przy tak dynamicznie zmieniającej się akcji , nie napiszę jak jest dziś (2012/04/19 18:49)

pikolo1960


drodzy koledzy niema czegos takiego jak bezpanska woda !!! jesli nawet chechlo niepodlegalo pod zadne kolo to i tak nic nieusprawiedliwia faktu kłusownictwa na tamtej wodzie!!! wielokrotnie widzialem jak brali wsio co sie rusza no oczywiscie żabą odpuszczali :) a to ze sa kontrole zaczeły sie to i dobrze bo jak ktos niema karty to niech spada na komercje proste a nie klusuje!!! za darmo mozna dostac tylko w łeb w parku po ciemku :)

wedkarze placa skladki itd a cwaniaczki wala sieci lub pradem !!!

za male kary dla dziadostwa które trza tepic jak zaraze !!!

pozdro - Pikolo:)

(2012/04/19 21:31)

u?ytkownik70140


Taaa.... Sprawa już się wyjaśniła. Woda podlega pod "Miasto Pabianice", zarządza nią "Starostwo Powiatowe w Pabianicach". Panuje Regulamin: "Ustawa o Rybactwie Śródlądowym", wraz z częściowym regulaminem "Amatorskiego Połowu Ryb". (2012/04/19 22:00)

latawiec


Z góry dzięki za opisanie łowiska dzisiaj byłem tam pierwszy raz jeżeli chodzi o spining to trochę lipa pełno zaczepów nawet gumy z anty zaczepami się nie sprawdzają może tylko wirówka po powierzchni ale za to kanał rewelacja przednia zabawa z maluchami szczupłego i oczywiście wszystko wróciło do wody z tego co za obserwowałem sprawdza się żywiec na spławik biała ryba jest ładnie się spławia obserwowałem parę ładnych płotek przejrzystość wody jest lepsza niż nad Zalewem Sulejowskim:] (2012/05/06 13:28)

u?ytkownik70140


Kolega mnie ubiegł :). Cieszę się i gratuluje wyśmienitej zabawy na łowisku.

Dla formalności do tematu daje komunikat:

Opis nowego łowiska stworzony przeze mnie, który dla części naszej grupy jest dobrze znany.

"Zbiornik Chechło"

Link: http://www.wedkuje.pl/lowisko,zbiornik-chechlo,47902

Dodam, iż opis tego łowiska dałem na konkurs naszego portalu. Artykuł o akwenie został przyjęty przez redakcję. Teraz pozostaje tylko czekać na wyniki. Trzymajcie kciuki :).

Pozdrawiam kolegów wędkarzy (2012/05/06 18:58)

u?ytkownik70140


#475855 wysłano: 2012/05/12 14:13


BlueFisherman
Byłem dziś na Zbiorniku Chechło. Metoda "żywiec" nie sprawdziła się. Zero brań. Jutro próbuję znowu.




Wklejone

(2012/05/12 14:15)

luki1982lodz


wiam kolegow po kiju :)dzisaiaj zdalem egzamin na karte wedkaska dostalem legitymacje czlonokwska jeszcze musze isc do urzedu wyrobic ta karte ale jak mi gosc powiedzial moge juz lowidz na tak zwanym legalu :) i nie wiem teraz czy jak pojade na zbiornik chechlo z sama ta legitymacja czy sie do mnie przyczepia jak bedzie jakas kontrola karta jest w trakcie wyrabiania skladki oplacone jest to kolo NR.18 rusiec (2012/05/13 01:13)

luki1982lodz


a tak na mrginesie juz nikt nie powie ze jestem klusowwnikiem bo bez tej kary to nie lowienie pozdro da wedarzy (2012/05/13 01:18)