Zaloguj się do konta

Łowiska w okolicy Pabianic

utworzono: 2011/02/12 21:39
piotrgrambor

Po pierwsze witam wszystkim . Jestem początkującym wędkarzem , wiec przez jakiś czas będę wam trochę marudził :).

Mam wielką prośbę proszę podajcie mi namiary na kilka fajnych łowisk w okolicach Pabianic , zarówno łowisk PZW jak i komercyjnych w ostateczności. Tak max do 30 km, od naszego miasta.

Z tego co sam szukałem to jest parę fajnych, ale to wszystko trochę za daleko jak dla mnie. Na razie uczę  się łapać więc trochę szkoda mi  czasu żeby jechać do łowiska z 50 czy 100 km.

Wiem że blisko nas są łowiska w lutomiersku oraz łowisko nad Baryczą , ale podobno trzeba tam dopłacać mimo że należą do PZW. Natomiast stawy Stefańskiego oraz nad Wymysłowem większość odradza. Proszę więc o inne propozycje .

Z góry dzięki za pomoc.

[2011-02-12 21:39]