Zaloguj się do konta

Łowiska w okolicach Warki

utworzono: 2013/01/26 12:26
mlody009

Witam Wszystkich kolegów po kiju ;p
Jestem świerzo upieczonym amatorem wędkowania, więc zwracam sie z zapytanie do kolegów z Warki i okolic,może ktoś podpowie gdzie wiosną można się wybrać na połowy tych w okolicach?
pzdr.
[2013-01-26 12:26]

tstaros

Tam niedaleko przepływa taka rzeka.. Pilica chyba się nazywa. Spróbuj. [2013-01-26 12:32]

mlody009

pisząc ten post chodzi mi bardziej o spokojna wodę, a nie odrazu skok na rzeke. A że przez warke przepływa pilica to nie trzeba sie bardzo rozglądać i dopytywać żeby o tym wiedzieć
[2013-01-27 12:58]

tomasz-korczak

Cześć.
Kolego, jest kilka miejsc. "Matecznik" przy moście samochodowym, "hyzina" k/Mniszewa.
Na mateczniku jest bardzo ciężko o miejscówkę w weekendy- dużo"starych" wędkarzy.
Jak coś pisz PW z pytaniami.
[2013-01-30 09:49]

kajacek

Kolego - na wiosnę oprocz tych miejscowek, o których pisali koledzy polecam jeszcze kanał na Zagrobach - tam na wiosnę można trochę połapać. [2013-01-30 16:16]

mlody009

w zeszłym sezonie od lipca byłem stałym  bywalcem na mateczniku, :P kilka razy sie wybrałem na chyzine ale też ciężko o miejscówkę,  a jak się trafiło to bez większych efektów. ty m co można się pochwalić to jesienny szczupaczek 89 cm właśnie z chyziny. ps a na tym kanale na zagrobach to jaka ryba dominuje??
pzdr
[2013-01-30 18:31]

dany21

Witam
Łowił ktoś na mateczniku po zejściu lodu? Co można tam złowić o tej porze roku?
[2013-02-26 11:31]

krzysztofprokopczyk

Witam w tej chwili na mateczniku można złapać spore płocie oraz nie za duże klenie poza tym jest fajna zabawa rybki biorą wystarczy tylko dobra zanęta i na pewno coś się złapie myśle że mogą się trafić nawet spore okazy. Życzę połamania kija i pozdrawiam.
[2013-03-08 13:56]

kajacek

....a na tym kanale na zagrobach to jaka ryba dominuje??
pzdr

 Wiosną przede wszystkim płoć - no i uklejki :)