Zaloguj się do konta

Łowiska okręgowe- gdzie można łowić?

utworzono: 2014/02/06 21:42
wikarufi1

Witam, jestem początkującym wędkarzem. Osatatnio wyrobiłem karte wędkarską i mam pewien problem. Nie wiem czy moge łowić na terenie całego  okręgu czy na terenach w pobliżu mojego koła. Gdy dostałem karte była tam taka karteczka o rzekach i o stawach i w rubryce stawy były napisane tylko te 3 stawy w pobliżu mojego koła , a nie wszystkie stawy na okręgu . W rubryce rzeki nie pisało dokładnie o jakie rzeki chodzi . Wiem , że pewnie to śmieszne pytanie , ale jestem początkujący więc prosze o wyrozumiałość. [2014-02-06 21:42]

nata

Wejdz na www.pzw.org.pl znajdz swój okręg, następnie wejdz w wykaz wóddanego okregu. Tam będziesz miał aktualny wykaz łowisk.Swoją drogą to powinni dać ci też wersję papierową no chyba że masz rejestrto zapewne tam jest też wykaz łowisk. [2014-02-06 22:26]

wikarufi1

http://www.pzw.org.pl/pzwkrosno/cms/133/lowiska    http://www.pzw.org.pl/pzwkrosno/cms/1312/wykaz_wod_nizinnych_okregu_krosno_2014_r
Czyli moge łowić na wszystkich tych stawach i rzekach  w okręgu ?  A jeżeli tak jest to dlaczego na tej kartce były tylko te 3 stawy? [2014-02-06 22:36]

nata

Trudno mi powiedzeć co to była za kartka, ale to co jest na stronie okregujest miarodajne. [2014-02-07 09:45]

szymek84

dowiedz się jeszcze raz w kole niech ci wytłumaczą [2014-02-07 10:27]

nata

Widze kolego że twój okręg ma podpisane też porozumienie z okregiemprzemyskim więc i tam możesz łowić, możliwe że do tego będzie wymaganepozwolenie do pobrania w rodzimym okręgu więc musisz się o to dowiedziecnajlepiej w swoim pzw. [2014-02-07 10:31]

wikarufi1

Tak ale chodzi mi czy w moim okręgu moge łowić tylko na tych 3 stawach czy na stawach w całym okręgu?
[2014-02-07 14:42]

wikarufi1

http://pl.tinypic.com/r/11i1y0k/8    To ta KARTA [2014-02-07 14:53]

wikarufi1

I dlaczego tam piszą tylko te 3 stawy ? [2014-02-07 15:10]

bluehornet