Zaloguj się do konta

Łowiska okolice Rzeszowa

utworzono: 2011/05/06 07:30
pokpo

Jestem początkującym wędkarzem spiningowym. Szukam w okolicach Rzeszowa dobrych dla początkujących łowisk (STAWÓW!) gdzie przeważa: okoń (on najbardziej mnie interesuje), szczupak i ewentualnie sum. Chciałbym by to były łowiska sprawdzone a najlepiej przez was choć nie muszą, mogą być i takie o, których tylko słyszeliście.Chodzi mi nie np. zalew rzeszowski tylko o stawy komercyjne.
Ps. Proszę by to nie były stawy gdzie są prawie tylko karpie, tołpygi, amury itp. (choć mogą być) lecz głównie ryby, które wymieniłem wyżej. [2011-05-06 07:30]

smmk

rzadko na które stawy komercyjne wpuszczają ze spinigiem . w większości tych wód obowiązuje używanie bezzadziorowych haków, czyli to nie idzie w parze ze spiningiem, gdyż polega na dobieraniu różnych przynęt. wszystkie haki niszczyć? bezsensu.. lepiej na otwarte wody.. a jeśli nie masz karty to najpierw ją zdaj:)
[2011-05-06 07:47]

ryukon1975

Nie jestem fachowcem od komercji ale z tego co widzę u mnie bo są takie w okolicy,spinningiści nie są tam zbyt mile widziani.Są to z reguły małe kilkuhektarowe zbiorniki obstawione przez łowców chińskich ryb a Ty będziesz tam traktowany jako intruz,mieszkam 35 km od Rzeszowa.
[2011-05-06 07:54]

Kamiks

Jak się miejscowość nazywa???/

[2011-05-06 12:09]

ryukon1975

Masz na myśli miejscowość w której mieszkam?
[2011-05-06 12:39]

pokpo

,,gówno!" za przeproszeniem mi pomogliście [2011-05-06 13:51]

HeadAche

Kolego nie spinaj sie tak bo następnym razem jak bedzisz o coś pytal to Ci ktoś powie żebyś spadal. Ja też mieszkam w okolicy rzeszowa i jest problem z prywatnymi stawami  a co dopiero żeby w nich okonie pływały.  Pozdrawiam [2011-05-06 18:03]

tomu

,,gówno!" za przeproszeniem mi pomogliście