Zaloguj się do konta

Łowiska na Śląsku bez opłaconej składki

utworzono: 2012/04/27 15:28
Barty

Witam serdecznie!Jestem totalnym amatorem wedkarstwa.Ostatnio wedkowałem 10 lat temu. Teraz mam ochotke sie wybrac, ale nie oplaca mi sie placic skladki, jesli pojade 1-2 razy w roku. Gdzie na Śląsku są takie łowiska gdzie mozna bez oplaconej skladki, a jedynie jakas wejsciowka na dzien? Slyszalem ze tak mozna w Dzieckowicach, ale tam dzwonilem i musze miec oplacona jednak skladki w Katowicach,Prosze i dziekuje za pomoc. [2012-04-27 15:28]

zbynio5o

Szkoda że tak ciężko było ci napiać skąd jesteś, nawet w profilu. Ale tu masz jedno z nich :

http://www.rybolowka.pl/lowisko.html#d

[2012-04-27 15:44]

pawelz

Witam serdecznie!Jestem totalnym amatorem wedkarstwa.Ostatnio wedkowałem 10 lat temu. Teraz mam ochotke sie wybrac, ale nie oplaca mi sie placic skladki, jesli pojade 1-2 razy w roku. Gdzie na Śląsku są takie łowiska gdzie mozna bez oplaconej skladki, a jedynie jakas wejsciowka na dzien? Slyszalem ze tak mozna w Dzieckowicach, ale tam dzwonilem i musze miec oplacona jednak skladki w Katowicach,Prosze i dziekuje za pomoc.

A karte wedkarska masz ?. Bo jak tak to mozesz wedkowac wszedzie, musisz tylko wniesc oplate jako niezrzeszony.Dniowka to koszt okolo 50 - 70 zl (w zaleznosci od okregu).
Jesli nie masz karty to zostaja tylko i wylacznie prywatne (nie dzierzawione) lowiska.
[2012-04-27 16:06]

Grabar

tylko czy tam coś bierze

[2012-04-27 16:10]

adams

www.lowiska.pl internetowy spis łowisk szukaj w komercyjnych a jak byś podał miejscowość to byś miał konkrety  nie bądź anonimowy a więcej się dowiesz
[2012-04-27 16:48]

zbynio5o