Łowiska kujawsko - pomorskie

/ 8 odpowiedzi
witam wszystkich wedkujących oraz korzystajacych z wedkuje.pl mieszkam we wloclawku jak wszytkim wiadomo z tej okolicy to juz nie ma gdzie wedkowac na wisle jak nie mala woda to remonty itp chial bym  w tym roku połowic na prywatnych lowiskach może ktos podpowie gdzie w okolicy wloclawka są lowiska prywatne  jaka ryba bierze ile oplata wynosi itp dziekuje za pomoc
adamkarp


Polecam łowisko w Bogucinie pod Włocławkiem. Prywatny staw. Tutaj masz nr telefonu - 507805159

Byłem tam ostatnio i bardzo polecam! 10 szt sporych karpi w ciągu godziny, a jestem początkującym wędkarzem.

(2012/05/22 13:20)

balcer


Widzę wpis z przed roku . Czy byłeś tam jeszcze później ? Mam zamiar się wybrać na to łowisko. (2013/06/26 18:28)

u?ytkownik149822


Polecam łowisko w Bogucinie pod Włocławkiem. Prywatny staw. Tutaj masz nr telefonu - 507805159

Byłem tam ostatnio i bardzo polecam! 10 szt sporych karpi w ciągu godziny, a jestem początkującym wędkarzem.


Takie łowienie sensu nie ma.
To nie jest wędkarstwo,ale popelina. (2013/06/26 18:38)

piccione


Ostatnio byłem w miejscowości Borek gm. Topólka , bardzo fajne łowisko, gospodarz spoko, czynne od 6 rano. W łowisku karp 0,5-5kg , jesiotr, szczupak. Bardzo ładne łowisko i dobrze zorganizowane , polecam ! (2013/06/26 21:43)

Bialy89


Jak na moje w tym Borku lipne jest to łowisko.Nie chodzi mi tu o ryby a o miejsce staw mały i mało miejsca raz tam byłem to dzieciaki chodziły pomiędzy wędkami mi i tym co siedzieli obok bo byli z rodzicami a siedzieli na końcu i kręcili się w ta i z powrotem szału można było dostać:) (2013/06/27 13:52)

Bialy89