Łowienie z gruntu na rzece

/ 24 odpowiedzi / 2 zdjęć
witam od niedawna zaczynam łowic na rzece , mozna powiedziec ze jestem w tym temacie zielony na spinning to wiadomo rzucamy i zciagamy ,ale juz z gruntem mam problem wiem ze rzeki mają silne nurty ze kilku kolegów wedkarzy łowi z gruntu i to z sukcesami a mi po zarzuceniu zciaga szystko z pradem ,nie wiem czym to zpowodowane czy malo obciarzonym zestawem ale juz zarzuciłem koszyczek razem z cierzarkiem o wadzelocznej przekraczajcej 200g i tak to nie pomogło ,nie oczekuje wielkiej pomocy ale karzda choc drobna wskazowka ktura mi pomorze bedzie wielką pomoca z gory dzieki za pomoc i podpowiedzi , a rzucam na Warcie
notaki

Litości - kolego, szanuj język ojczysty.
To co wysłałeś , to gwałt na nim i objaw całkowitego lekceważenia ludzi do których kierujesz swoje słowa.
A przecież przy pisaniu postu masz moduł sprawdzania pisowni, wystarczy z niego skorzystać.
Aż tak jesteś leniwy ? (2014/06/11 20:45)

lynx

Litości - kolego, szanuj język ojczysty.
To co wysłałeś , to gwałt na nim i objaw całkowitego lekceważenia ludzi do których kierujesz swoje słowa.
A przecież przy pisaniu postu masz moduł sprawdzania pisowni, wystarczy z niego skorzystać.
Aż tak jesteś leniwy ?

To pewnie teraźniejsze neologizmy. (2014/06/11 23:58)

kaban

nokurcze ja tylko zażócam i zacinongam to hyba niemoge pomuc. (2014/06/12 12:44)

Haryyy5

o kurcze chyba pomyliłem forum, chciałem poczytać jakieś ciekawostki wędkarskie a trafiłem na forum miłośników poprawnej polszczyzny. Ja zrozumiałem o co chodzi także może coś podpowiem. Sam raczej na rzece rzadko łowię z gruntu, ale z tego co wiem to przy dużym uciągu rzuca się przynętę nie na wprost tylko z prądem w dół rzeki, Warto też używać płaskich ciężarków, koszyczki też można dostać z takimi jakby kolcami. Ekspertem nie jestem także jak ktoś stwierdzi że pieprze głupoty to przepraszam :) (2014/06/12 13:12)

darek-salamon