Zaloguj się do konta

Łowienie z gruntu bez wędki feederowej

utworzono: 2012/10/30 19:36
RuchPalikota2

Mam prośbę to mój 1 wpis więc proszę o wyrozumiałość.Nie zakupuję wędki feederowej ale mam odległościówke i bata.Czy mógłby mi ktoś podać elementy takiego zestawu?Naprawdę potrzebuję tej informacji.Jestem początkującym wędkarzem. Pzdr. :) [2012-10-30 19:36]

bluehornet

No raczej batem czy też odległościówką ciężko łowić metodą gruntową , ale próbuj ..
[2012-10-30 19:35]

janboruch

nie przejmuj się opiniami innych gliździarzy, ja sam odległościówkę stosuję jako wędkę gruntową, tylko nie przeginam z obciążeniem, brania są widoczne a stosuję na bocznym troku koszyczki o max. obciążeniu do 15 gram na rzekach, a tak bez dociążenia, tylko zanęta jest obciążeniem, a odnośnie wypowiedzi "bluehornet-a" to spróbuję w przyszłym roku bacikiem 7-metrowym z małym koszyczkiem bez obciążenia i wtedy będę wiedział, czy warto bacika przestawić na gruntóweczkę;
[2012-10-30 19:53]

nie przejmuj się opiniami innych gliździarzy, ja sam odległościówkę stosuję jako wędkę gruntową, tylko nie przeginam z obciążeniem, brania są widoczne a stosuję na bocznym troku koszyczki o max. obciążeniu do 15 gram na rzekach, a tak bez dociążenia, tylko zanęta jest obciążeniem, a odnośnie wypowiedzi "bluehornet-a" to spróbuję w przyszłym roku bacikiem 7-metrowym z małym koszyczkiem bez obciążenia i wtedy będę wiedział, czy warto bacika przestawić na gruntóweczkę;

Może najpierw niech kol. przestawi mózg na inne częstotliwości .

[2012-10-30 20:00]

przemo1980

Przecież można łowić z gruntu na spławik :)
[2012-10-30 20:05]

Wachta

+10
[2012-10-30 20:14]

przemo1980

Za przyponem oliwka przelotowa, zestaw przegruntowany i spławik jako wskaznik i tyle. MOzna stosować na wodach stojących jak i rzekach (przystawka)
[2012-10-30 20:14]

Za przyponem oliwka przelotowa, zestaw przegruntowany i spławik jako wskaznik i tyle. MOzna stosować na wodach stojących jak i rzekach (przystawka)