Zaloguj się do konta

Łowienie szczupaka w okresie ochronnym

utworzono: 2014/03/06 19:49
lukasz98

Witam,wiem ze szczupak ma okres ochronny do 30 kwietnia, ale przypuscimy ze chciał bym wyprać się na spining i "popróbować łowić szczupaki"(poniewaz jestem początkujący) oczywiscie nie będę zabierał ich z łowiska. czy mozna tak robić czy grozi za to jakaś kara? [2014-03-06 19:49]

Tomek287

Teoretycznie nie, ale jak będziesz używał 15 centymetrowe przynęty na "okonki" to może się ktoś przyczepić. A poza tym świadczy to o twojej kulturze i zachowaniu nad wodą, więc jak byś mógł się powstrzymać prosiłbym o poczekanie do maja :) [2014-03-06 19:59]

lukasz98

mogę poczekać, dlatego własnie zadałem to pytanie zeby nie robić jakiejś rzeczy która nie jest dobrym pomysłem [2014-03-06 20:04]

pakul1206

Połowić możesz,zabierać nie.Ludzie dajcie tym rybom troche spokoju,nie gorączkuj się tak,wędkarstwo to cisza,spokój i właśnie cierpliwość.Zdążysz jeszcze połowić ;) [2014-03-06 20:05]

pakul1206

A piszesz jeszcze że jesteś amatorem wiec nabieraj dobrych nawyków od samego początku twojej przygody z wędkarstwem bo złe przyzwyczajenia trudno zmienić,połamania kija życzę oczywiście już pierwszego maja :) [2014-03-06 20:11]

haja

W dobrym tonie jest  łowienie na takie przynęty na jakie teoretycznie ryby w okresie ochronnym nie biorą. Właściwie nie spotkałem wędkarzy, którzy by tego nie rozumieli i nie stosowali. Ale dobrze że pytasz, bo warto czasami takie sprawy powtórzyć. [2014-03-06 20:22]

Draq

To, że jesteś początkującym nie zwalnia Cię ze ŚWIADOMEGO łamania regulaminu, bo czym można nazwać celowe łowienie szczupaka w okresie jego ochrony? [2014-03-06 20:51]

KkLuki

To, że jesteś początkującym nie zwalnia Cię ze ŚWIADOMEGO łamania regulaminu, bo czym można nazwać celowe łowienie szczupaka w okresie jego ochrony?





Dobrze prawi ;)
[2014-03-06 20:57]

lynx