To, że jesteś początkującym nie zwalnia Cię ze ŚWIADOMEGO łamania regulaminu, bo czym można nazwać celowe łowienie szczupaka w okresie jego ochrony?
To, że jesteś początkującym nie zwalnia Cię ze ŚWIADOMEGO łamania regulaminu, bo czym można nazwać celowe łowienie szczupaka w okresie jego ochrony?
Dobrze prawi ;)
mogę poczekać, dlatego własnie zadałem to pytanie zęby nie robić jakiejś rzeczy która nie jest dobrym pomysłem
Witam,wiem ze szczupak ma okres ochronny do 30 kwietnia, ale przypuscimy ze chciał bym wyprać się na spining i "popróbować łowić szczupaki"(poniewaz jestem początkujący) oczywiscie nie będę zabierał ich z łowiska. czy mozna tak robić czy grozi za to jakaś kara?
Przyłowy się zdarzają i to jestem w stanie zrozumieć ,ale nastawianie się z góry na łowienie gatunków które mogą być w tarle (okres ochronny dotyczy niestety nie wszystkich) jest jak dla mnie poniżej krytyki. To czy je wypuszczamy "po chwili zabawy" nie ma żadnego znaczenia... .
Przyłowy się zdarzają i to jestem w stanie zrozumieć ,ale nastawianie się z góry na łowienie gatunków które mogą być w tarle (okres ochronny dotyczy niestety nie wszystkich) jest jak dla mnie poniżej krytyki. To czy je wypuszczamy "po chwili zabawy" nie ma żadnego znaczenia... .
Jeszcze się wieśniacy na youtube tym chwalą.
(2014/03/12 08:27)Przyłowy się zdarzają i to jestem w stanie zrozumieć ,ale nastawianie się z góry na łowienie gatunków które mogą być w tarle (okres ochronny dotyczy niestety nie wszystkich) jest jak dla mnie poniżej krytyki. To czy je wypuszczamy "po chwili zabawy" nie ma żadnego znaczenia... .
Nie o tym gatunku tutaj mowa, ale podobna sytuacja: http://forum.wedkuje.pl/f,kolejny-potwor-z-zalewu-rybnickiego,737801,0.html
Jeszcze się wieśniacy na youtube tym chwalą.