Zaloguj się do konta

Łowienie na Kanale Żerańskim.

utworzono: 2012/02/29 20:04
Merkusz

Na spławik kolega w sobotę złowił karasia 41cm . Łowił od soboty rano  - jedyna ryba jaką złowił do soboty wieczór 20.00  . [2014-08-17 18:54]

Byłem w sobotę 23.08. Pierwszy raz rzuciłem na metodę i miałem branie jednak brak doświadczenia spowodował ,że nic nie wylądowało w podbieraku.
[2014-08-25 19:45]

tapi75

To co koledzy na kanale też lipa ? A w którym miejscu łowicie ? Wiecie moze co się dzieje na Zegrzu ? [2014-08-25 20:50]

Straszna lipa juz od dawna.W tym sezonie mało razy byłem jednak kolega siedzi w każda sobotę i niedzielę juz od kulku lat. Jest uparty ale czeka na swoja rybę. To dobry zawodnik zwłaszcza jezeli chodzi o DS. I nic juz od kilku lat
[2014-10-06 07:57]

zander50

Witam . Czy biała ryba już skubie na kanale ? głownie interesują mnie okolice Nieporetu . chcialem przetestowac nowy zakup , bolonke 6 m . Z góry dziekuje za każda informacje/rade . Pozdrawiam [2014-10-09 21:37]

Merkusz

Byłem z kolegą od rana 11.X. do południa 12.X.2014r. zero brania okolice Rembelszczyzny . Łowiliśmy na DS i zero brań ZERO !! . Teraz idę z bacikiem w najbliższą sobotę 25.X. okolice mostów przed giełdą . Zobaczę co będzie :) [2014-10-22 20:19]

tapi75

to napisz kolego co tam połowiłeś w sobotę [2014-10-23 19:01]

zander50

Zapomnialem zdać relacji . Bylem na Kanale 11 X w Nieporecie i brały ploteczki do 20 cm ( tych 20 cm 2 sztuki ) , 2 leszczyki ( 25 i 30 cm ) i to tyle lowilem na splawik i grunt na grunt tylko 1 leszczyk reszta splawik . Tego dnia bylo zawody spinningowe i zdarzaly sie pojedyncze okonki . [2014-10-23 21:38]

tapi75

to co się dzieje z płocią w zeszłym roku mówili że brała jak wściekła i to ta grubsza [2014-10-23 21:52]

zander50

owszem braly ale trzeba bylo trafic w odpowiedni okres . teraz nadeszlo ochlodzenie moze zaczna brac , trzeba byc nad woda w tamtym roku jedzilem co tydzien w weekend i raz trafilem na dzien pieknych ploci :) byłem z 5 razy . [2014-10-23 22:37]

tapi75

Daj znać kolego jak zaczną brać te płocie  [2014-10-24 14:43]

TomN83

z tego co słyszałem to już biorą na wysokości nieporętu znajomi byli we wtorek i połapali  [2014-10-24 17:40]

Merkusz

Ok tapi75 dam znać , właśnie pakuje graty i skoro świt ruszam. [2014-10-24 18:36]

tapi75

ubierz się ciepło rano będzie na minusie , i z góry dzięki pozdrawiam [2014-10-24 18:53]

Merkusz

Dobra opisze to tak : zimno , zimno, zimno .... jak cholera. Rybki 4 szt. (1 jazgarz, 3 krąpie) na 7h łowienia . Także nie ciekawie z rana na ostatnich przelotkach lód się pojawił (od 4.00 rano łowienie) . Czyli kiszka - płoć się jeszcze nie ruszyła :(  [2014-10-25 19:53]

tapi75

Dzięki Merkusz za relacje , no szkoda że te rybki nie chcą współpracować . Czekam na sygnał jak płotka zacznie brać na kanale 
[2014-10-26 16:48]

tapi75

Macie koledzy może jakieś wieści znad kanału Żerańskiego ?????????? płoteczka się ruszyła może ? [2014-10-29 20:34]

TomN83

Witam Był może ktoś ostatnio na kanale ???Są jakieś efekty w okolicy Nieporętu czy trzeba już szukać ryby bliżej Warszawy? [2014-12-18 00:00]