Zaloguj się do konta

Łowienie na Grunt Zbiornik Opoczno

utworzono: 2009/06/07 22:38

Witam, jestem początkującym wędkarzem i z tej racji mam kilka pytań. Na spławik już trochę połowiłem i przyszedł czas na nowe metody połowu. poczytałem trochę o gruntowaniu i stworzyłem sobie zestaw na leszcza (żyłka 0,20, haczyk 12, przypon 0,14, rurka antysplantaniowa i koszyczek 10g). Co sądzicie o takim zestawie i czy w ogóle jest szansa na złapanie u nas leszcza? Czy raczej tylko Miedzna wchodzi w gre? Jeśli nie leszcze to jakie ryby? Jakie zestawy do tych ryb? I przede wszystkim jak zanęta? Czytałem o makaronie i czosnku, co wy na to? Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam, Badom [2009-06-07 22:38]

Boron

Przede wszystkim bado jeżeli idziesz na grunt to oczywiście ze mną ;d jeżeli chodzi o zanęty to mój tata używa zawszeeee trapera karpiowego na haczyk kukurydza albo jakiegoś robaka (np. czerwony) ;>> o leszcza to raczej ciężko złapać ;> Pozdro Jak będziesz szedł to dzwoń ;>> [2009-06-08 12:28]

Dzięki za odp.. Jeśli na karpia to pewnie bym musiał kupić grubszą żyłkę i zmienić haczyk na większy, czy taki zestaw wystarczy? [2009-06-08 16:01]

KYLON

Na zb.Opoczno najlepszy jest pickerek czyli drgająca szczytówka taki 270 cm.W zbiorniku są ładne leszcze,ale jeszcze na nie nie pora.Najlepiej biorą w upalne dni tak koło 10.00.Dość dobrze się o tym przekonałem z kilku letniego doświadczenia.Ale można fajnie na pickera połowić płoci.Na haczyk najlepsza jest pinka,a z zanętami jest różnie.To tyle.Pod koniec czerwca zrobimy warsztaty nad zb. Opoczno właśnie tematem będzie łowienie z gruntu,o terminie powiadomimy. [2009-06-08 18:12]

karoc26