Wybór łódki zanętowej.

/ 60 odpowiedzi
Witam mam w planach zakup łódki zanętowej co możecie polecić do kwoty 2500zł jaką firmę ,model, jaka się sprawuję jestem zielony z tygo tematu a nie chcę kupić w ciemno.Pozdrawiam
spines21


http://www.wedkuje.pl/pokaz.php?pokaz=archiwum&szukaj=%A3%F3dki+zanetowa (2016/08/27 10:03)

aldente


Jeszcze nigdy nie widziałem u prawdziwego karpiarza łodzi zanętowej. Dopiero wtedy, kiedy już naprawdę nie wiadomo co robić z pieniędzmi. Piszesz, że jesteś w tym temacie zielony....może również w temacie wędkarstwa i napaliłeś się na trochę techniki marząc o rybie 20 kg....Na początek zachowałbym zimną krew, wybrałbym procę lub rurę do wyrzucania zanęty. Ile razy będziesz używał takiej łodzi? Nosić cały ten majdan na łowisko...a jest tego wiele...Opłaca Ci się??? (2016/08/27 11:20)

JKarp


Jeszcze nigdy nie widziałem u prawdziwego karpiarza łodzi zanętowej. Dopiero wtedy, kiedy już naprawdę nie wiadomo co robić z pieniędzmi. Piszesz, że jesteś w tym temacie zielony....może również w temacie wędkarstwa i napaliłeś się na trochę techniki marząc o rybie 20 kg....Na początek zachowałbym zimną krew, wybrałbym procę lub rurę do wyrzucania zanęty. Ile razy będziesz używał takiej łodzi? Nosić cały ten majdan na łowisko...a jest tego wiele...Opłaca Ci się???

No to szkoda. 
Ja mam łódź, mam marker, mam ponton. Z pieniędzmi wiem co am robić.
JK (2016/08/27 14:47)

JKarp


A z łódek Red Boat - w zależności od wyposażenia jest cena. Ja mam Profesional :-) Śmiga treci sezon bez problemów.
JK (2016/08/27 14:49)

roman76


I po raz kolejny wracamy do zagadnienia "prawdziwego karpiarza",ostatnio nad wodą słyszałem tekst że prawdziwy karpiarz niegdy nie pojawiłby się nad wodą z Jaxonem ,dlatego chciałbym w końcu przeczytać  co znaczy prawdziwy karpiarz kolego  aldente (2016/08/27 15:25)

aldente