Łódka wędkarska 4 os. z silnikiem elektrcznym

/ 21 odpowiedzi / 9 zdjęć
Witam.

Mam na imię Maciej i chciałbym zasięgnąć opinii i porady na temat łodzi wędkarskiej. Mamy czteroosobową załogę i potrzebujemy łódki dość wygodnej i stabilnej. Długość minimalna to 4,4 m. Nie możemy się zdecydować na łódkę z braku doświadczenie, Będziemy pływać na jeziorach Bytyń mały i Bytyń wielki koło Mirosławca. Akwen w miarę spokojny. Pływanie głównie od punktu A do punktu B. Sinik mamy już wybrany haswing 55 Myśleliśmy również też o silniku rhino, ale jednak padło na ha swinga. Natomiast nie mamy pojęcia, co do łódki Proszę pomóżcie wybrać Jesteśmy otwarci na sugestie i podpowiedzi. Budżet na łódkę to maksymalnie do ośmiu tysięcy Proszę jeszcze raz o pomoc i radę.

pozdrawiam szacowne grono maciej
amstaf358


Do łódki, aku moze być kwasowy tz marine,tanszy i co najważniejsze dużo lżejszy od żelowego,o pojemnosci przynajmniej 100 ah np Sznajder marine lub Yuasa marine ,i ładowarka do tego przynajmniej 10ah, jakaś.kotwica i już można pływać, (2017/05/19 11:23)

maciej1212


Szanowne grono podrzucicie jakieś propozycje (2017/05/19 18:17)

Richardo2548


Łódź motorowa Romana 440 Dane techniczne: - Dł. 4.40 m - Szer. 1.80 - Wys. 0.70 m - Masa jednostki pustej 170 - 180 kg - Ilość osób 4/5 - Max. moc silnika 20 KM - Wysokość pawęży 400 mm (stopa S) - Max. nośność 450 kg - Kategoria projektowa D - Materiał kadłuba lps / GRP Pozdrawiam (2017/05/19 18:56)

maciej1212


Nyślałem jeszcze o Polport 440  DŁ440 SZER 180 WAG 200 KG
                              FISCH 430  DŁ430 SZER 176 WAG 190 KG
          KRUGER      DZETA        DŁ436 SZER 175 WAG 250 KG
          KRUGER      ALFA ii        DŁ430 SZER 170 WAG 180 KG
                       KA BOATS 440  DŁ440 SZER  185 WAG 200 KG
                             SILVER 445 DŁ430 SZER 430 WAG 250 KG
I TA KTÓRĄ ZNALAZŁEM NA JEDNYM Z PORTALI

https://www.olx.pl/oferta/lodka-lodz-wedkarska-motorowa-5-25m-alternatywa-lodzi-romana-CID767-IDlBDh4.html#c4dadb144e
I którą drodzy przyjaciele obstawiacie
Serdeczne dzięki i miłego weekendu (2017/05/19 19:44)

maciej1212


Jeszcze jaest Alfa II krugera 
Dzieki wszystkim i liczymy na pomoc w wyborze (2017/05/20 09:45)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Maniuni


Witam. Masz tutaj Kolego link do strony faceta u którego ja kupowałem łódkę . Ma różne i w bardzo dobrej cenie  .Ja kupiłem łódkę Mamry 4.30 , rewelacja . Nie boi się wiatru , a miejsca tyle że śmiało można na niej grilla robić . Zadzwoń pogadaj a na pewno się z gościem dogadasz . Ja sam odbierałem u niego łódkę to jeszcze parę stówek urwałem z ceny. Powodzenia  https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/pBgt/ (2017/05/21 13:32)

maciej1212


Witam. Masz tutaj Kolego link do strony faceta u którego ja kupowałem łódkę . Ma różne i w bardzo dobrej cenie  .Ja kupiłem łódkę Mamry 4.30 , rewelacja . Nie boi się wiatru , a miejsca tyle że śmiało można na niej grilla robić . Zadzwoń pogadaj a na pewno się z gościem dogadasz . Ja sam odbierałem u niego łódkę to jeszcze parę stówek urwałem z ceny. Powodzenia  https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/pBgt/

dziękuje serdeczne kolego zacznę działać pozdrawiam maciej (2017/05/21 16:34)

maciej1212


Witam. Masz tutaj Kolego link do strony faceta u którego ja kupowałem łódkę . Ma różne i w bardzo dobrej cenie  .Ja kupiłem łódkę Mamry 4.30 , rewelacja . Nie boi się wiatru , a miejsca tyle że śmiało można na niej grilla robić . Zadzwoń pogadaj a na pewno się z gościem dogadasz . Ja sam odbierałem u niego łódkę to jeszcze parę stówek urwałem z ceny. Powodzenia  https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/pBgt/

dziękuje serdeczne kolego zacznę działać pozdrawiam maciej

Oglądałem tą mamry 430 ale nie odpowieda mi ze wzgledu,ze rufę ma w kształcie  v i chyba bedzie mniej stabilna niż te w literę w (2017/05/21 22:44)

Maniuni


A nie myślałes o pontonie lub ribie ? To całkiem fajna rzecz. Taki ponton 4,5-5 m napewno bedzie dużo stabilniejszy od łódki o wyporności nie wspominająć . Rzuć okiem na coś takiego:  http://allegro.pl/lodz-pneum-favorit-f-470r-bush-tokarex-i5287654749.html (2017/05/22 01:15)

maciej1212


A nie myślałes o pontonie lub ribie ? To całkiem fajna rzecz. Taki ponton 4,5-5 m napewno bedzie dużo stabilniejszy od łódki o wyporności nie wspominająć . Rzuć okiem na coś takiego:  http://allegro.pl/lodz-pneum-favorit-f-470r-bush-tokarex-i5287654749.html
Fajna rzecz ale nie zastanawialiśmy się nigdy na pontonem.Boje się czy długo materiał wytrzyma bez awaryjnie i łatwa pokusa dla złodzieji na przystani gdzie bedzie w sezonie zacumowany
pozdrawiam
  (2017/05/22 13:42)

Maniuni


Porządny ponton śmiało wytrzyma 20 lat . Materiał z którego są robione pontony to kilkuwarstwowe PVC zbrojone kewlarem lub HYPALON . Jeden i drugi jest tak samo ciężki do przebicia jak i łódka. Co do złodziei to tak samo ukradnie łódkę jak i ponton . U mnie w mieście w marinie są zacumowane i łodzie i pontony . (2017/05/23 23:32)

TomBis


Witam,
mam podobny problem i jestem ciekaw jakiego wyboru Pan Maciej1212 dokonal

Pozdrawiam
Tomasz B (2017/08/31 13:35)

Wedkuje.pl poleca

Aplikacja