Łódka w cenie 2000-2500

/ 63 odpowiedzi / 2 zdjęć
Witam serdecznie,

Wiem że było już sporo tematów tego typu ale żaden jakoś nie nie odpowiedział na moje pytanie. Łowię głównie nad Zalewem Sulejowskim i z tym przeznaczeniem chciałbym kupić pewnie na wiosnę dopiero - łódkę. Chciałbym żeby była 3 osobowa, stabilna no i oczywiście aby była solidna - w tym sensie że będę jej chciał używać co najmniej 10 lat a im dłużej tym lepiej:)Naczytałem się że konstruktorzy często przy łódkach wielopłaszczowych stosują cienkie burty zewnętrzne a grubsze na dnie wewnątrz, że stosują niższe burty , gorsze materiały itd. Jestem laikiem i się nie znam a na allegro jest mnustwo różnych rodzai łodzi i w różnych cenach,  więc dlatego zakładam temat. Dla mnie ten przedział cenowy i tak jest już bardzo wysoki a muszę też pomyśleć o wózku slipowym. Łódka będzie na zimę trzymana na powietrzu że tak dodam.Pst. myślałem też o pontonie ale ponieważ będę od czasu do czasu zabierał dzieci to boję się tego jak ognia...
Bardzo proszę o pomoc
manveeru

Zapomniałem dodać że wędkował będę w 2-3 osoby bo pewnie na więcej mnie już nie stać:/ (2014/08/27 15:53)

manveeru

Dzięki ale to nie mój przedział cenowy:) (2014/08/28 10:28)

Draq

Napęd wiosłowy czy planujesz podłączyć do niej silnik? Myślałeś nad łodzią drewnianą/ze sklejki? Ceny są w miarę niskie jak na dużą łódź, ok. 2tyś za łódź 4m. Taka łódź ma dużo plusów min. stabilność na której Ci zależy, niskie zanurzenie więc szybko popłyniesz nawet na wiosłach bez silnika - kiedyś robiłem test i łódka 4,4mx1,5m sklejkowa na wiosłach osiągnęła prędkość ok 5-7km/h czyli mniej więcej tyle co silniki elektryczne. (2014/08/28 10:45)

manveeru

Łódź drewniana jakoś do mnie nie trafia:)  raczej chciałbym taką "normalną" łódeczkę.Zdaje sobie sprawę że jest dużo zwolenników takich łodzi jednak nie przekonuje mnie sklejka:) (2014/08/28 12:36)

HornBoats

No ale: