Zaloguj się do konta

Lekki spining boleniowy, proszę o opinie

utworzono: 2012/05/03 12:41
SETA84

Witam !Mam pytanie,czy możecie Panowie wyrazić swoje opinie na temat wędzisk:DAIWA EXCELER JIGGER 2,70m 5-25g
DRAGON GUIDE SELECT FANATIC 2,75m 5-25gjako lekkiego spina boleniowego do połowu woblerami 5-7cm,czy ktoś z was łowi na te kije i jak się sprawują ? [2012-05-03 12:41]

ZanderHunter

Witam !Mam pytanie,czy możecie Panowie wyrazić swoje opinie na temat wędzisk:DAIWA EXCELER JIGGER 2,70m 5-25g
DRAGON GUIDE SELECT FANATIC 2,75m 5-25gjako lekkiego spina boleniowego do połowu woblerami 5-7cm,czy ktoś z was łowi na te kije i jak się sprawują ?

Cześć kolego:)

W połowach boleni raczej nie mam dużego doświadczenia ale DRAGON GUIDE SELECT FANATIC 2,75m 5-25g raczej nie spisze się podczas połowu tej rybki strasznie kołkowaty jest i ma dużo zaniżony cw. + dochodzi złe wyważenie a wpływa na to między innymi zbyt mocno odchudzony dolnik przy oddawaniu np.setki rzutów polując na tą rybkę ból ręki gwarantowany jego przeznaczenie to raczej sandacz,szczupak wiadomo są zwolennicy łowienia bole ni ciężej i lżej ale z mojej strony polecał bym coś w lżejszych gramaturach może np. Daiwa Megaforce do 18gr na pewno pasjonaci się jeszcze odezwą i Ci pomogą tyle z mojej strony...:)

P:)
[2012-05-03 08:41]

SETA84

Dzięki za szybką odpowiedz,kijek który zaproponowałeś kolego może być za delikatny, ja łowię kijkiem shimano c.w do20 i często brakuje właśnie parę gramów by sięgnąć odległego bolka,lub troche mocniejszy kijek do nocnego spina .Może mógł byś zaproponować coś jeszcze  [2012-05-03 09:04]

ZanderHunter

DAIWA EXCELER JIGGER 2,70m 5-25g myślę że się sprawdzi jest to bardzo udana seria wędzisk:)

P:)
[2012-05-03 10:33]

adrionn911

Też łowię teraz bolenie kijem do 2,70m 20g i czasem brakuje kilka gram. Jak będzie kaska to będę szukał czegoś mocniejszego, tak max do 35g i dłuższego do 3m. [2012-05-03 14:27]

cytryn74