Lekka gruntówka na karpia

/ 9 odpowiedzi
Drodzy koledzy mam do was kilka pytań odnośnie wędkarstwa karpiowego prosił bym o wyrozumiałość bo jestem początkującym wędkarzem jeśli chodzi o karpie.
1. czy przy nęceniu workiem pva trzeba dodatkowo nęcić na przykład kulami zanętowymi tak jak się to czasem robi w feeder.
2. jakie cw wędki powinno być żeby wyrzucić worek pva i ciężarek na przyzwoitą odległość.
3. czy gruntówka do 100g o akcji szczytowej była by dobra dla początkującego.
proszę o odpowiedź
pozdrawiam :)
u?ytkownik158065


Drodzy koledzy mam do was kilka pytań odnośnie wędkarstwa karpiowego prosił bym o wyrozumiałość bo jestem początkującym wędkarzem jeśli chodzi o karpie.
1. czy przy nęceniu workiem pva trzeba dodatkowo nęcić na przykład kulami zanętowymi tak jak się to czasem robi w feeder.
2. jakie cw wędki powinno być żeby wyrzucić worek pva i ciężarek na przyzwoitą odległość.
3. czy gruntówka do 100g o akcji szczytowej była by dobra dla początkującego.
proszę o odpowiedź
pozdrawiam :)

1. wszystko zależy o kilku czynników łowiska, pory roku, odpowiedniego miejsca, przygotowania tego miejsca,  populacji karpia innych ryb np. leszcza itp. w danym zbiorniku. Nie zawsze ale  często oprócz punktowego nęcenie z za pomocą materiałów PVA dodatkowo w pobliżu nęci się kulkami, pelletem itp.

2,3.Gruntówka do 100g o akcji szczytowej będzie ok na początek, przy pewnej wprawie, używając odpowiedniego kołowrotka, na którym będzie nawinięta odpowiednia ilość  nie za grubej żyłki ale również nie za cienkiej :) rzucisz tym wędziskiem  np. ciężarkiem 60-80g z nie za  dużym workiem PVA na jak napisałeś  przyzwoitą odległość :)
(2013/08/04 15:04)

kamilspinning


wielkie dzięki za odpowiedź a może wiesz ile taki przeciętny worek waży (2013/08/04 15:15)

u?ytkownik158065


wielkie dzięki za odpowiedź a może wiesz ile taki przeciętny worek waży