Zaloguj się do konta

Legitymacja studencka-czy trzeba ją mieć na łowisk

utworzono: 2011/06/12 23:48
jaskul

Witam Kolegów. Jestem studentem i mam wykupione pozwolenie ze zniżką 50% zgodni z regulaminem PZW. I tutaj pojawia się moje pytanie: czy na ryby oprócz wszystkich innych dokumentów typu pozwolenia, karta rejestr itp. muszę zabierać ze sobą legitymację studencką?
[2011-06-12 23:48]

withanight88

W Rapr jest napisane "i inne dokumenty wymagane przez wydającego zezwolenie"


A co sie kryje pod "inne"? nie do końca wiadomo


Lepiej mieć niż narobić sobie problemów. Jesli ktoś wydał Ci dokumenty  ze znizką to musiał miec podstawy , wiec dlaczego ktoś inny miałby to sprawdzać.


[2011-06-13 06:51]

adamoski

Nie sprawdza się tego, podczas wykupywania zezwolenia okazywałeś legitymację, teraz już nie musisz jej mieć przy sobie:)  [2011-06-13 08:38]

getka

wrrr. to tak jak z biletem w tramwaju. musisz mieć legitymacje ze sobą.... dokument który był podstawą do zniżki i musi być ważny bo legitymacja ważna jest pół roku "studencka"
[2011-06-13 08:45]

Nie musisz posiadać przy sobie dokumentów uprawniających do naliczenia Ci zniżek w opłatach. O zniżkach decyduje skarbnik przyjmujący opłaty na bieżący sezon, lub Zarząd Koła, a jednostki kontrolujące tego zakwestionować nie mogą.  [2011-06-13 09:51]

wrrr. to tak jak z biletem w tramwaju. musisz mieć legitymacje ze sobą.... dokument który był podstawą do zniżki i musi być ważny bo legitymacja ważna jest pół roku "studencka" 






Bilet kupujesz sobie sam na własną odpowiedzialność, a opłaty PZW przyjmuje osoba do tego upoważniona i to ona decyduje o zniżkach i ponosi odpowiedzialność za zasadność tych zniżek.

[2011-06-13 09:55]

JaroDaw

Nie robi się również dopłaty, w przypadku utraty prawa do zniżek przed końcem sezonu.
[2011-06-13 10:01]

getka