Kupno kołowrotka-gdzie najtaniej ?

/ 21 odpowiedzi
Witam! Jestem na etapie wyboru kołowrotka do kija spinningowego, budżet 100zł, nie znam się dość dobrze ponieważ na allegro są tysiące kołowrotków, w mojej miejscowośći są sklepy zoolgiczno- wędkarskie, nawet na targu ruski sprzedaje za 50zł kołowrotek na wypasie jakiś ;)

Z Waszego doświadczenia, gdzie taniej mi będzie się zaopatrzyć w kołowrotek, na allegro? Na stronie producenta, w sklepie? A możę na tym rynku nie był najgorszy ten kołowrotek? Jakie jest w tej kwestii Wasze zdanie? Pozdro!
ryukon1975


Na początku określ do czego ma ten kołowrotek być używany. Spinning to szerokie określenie i może oznaczać kleniówkę do 15 g jak i kij sumowy do 200 g. Skoro piszesz że do kija spinnngowego to rozumiem że go już masz. Napisz jaką ma długość oraz ciężar wyrzutowy i jakie gatunki masz zamiar łowić zestawem który chcesz skompletować. (2016/11/12 15:19)

Jakub Woś


jeśli chcesz kupić tanio i jeszcze sprzęt coś warty to chyba najlepiej na allegro. (2016/11/12 17:18)

erykom


Na allegro kupisz dużo taniej niz w sklepie a kołowrotki jak i wędki z targu sobie odpuść... (2016/11/12 19:15)

SlawekNikt


Najtaniej na olx i na alledrogo, może się jednak zdarzyć, że taki tani zakup trzeba będzie reklamować. (2016/11/13 09:44)

u?ytkownik165777


Mysle ze w przypadku kolowrotka do 100 zl koszty przesylki beda wynosic kolo 15% ceny , sprzet w tej cenie moze miec jakies wady ktore ujawnia sie w trakcie gwarancji i trzeba bedzie znowu placic za wysylke , ja zakupilbym w najblizszy od domu sklepie stacjonarnym . (2016/11/13 12:08)

martino 1971


Kołowrotek do 100 zł. trochę mały budżet . Poczekaj dozbieraj jeszcze 100 i kup troszkę lepszy kręciołek.
  (2016/11/13 18:30)

SlawekNikt


Kołowrotek do 100 zł. trochę mały budżet . Poczekaj dozbieraj jeszcze 100 i kup troszkę lepszy kręciołek.
Mały ? Nie koniecznie, jak do lekkiego spina nie przeciążając go praktycznie wystarczy, na dwa, trzy sezony na pewno. Na spławik tym bardziej.