Kulki proteinowe,smaki oraz średnice

/ 17 odpowiedzi
Witam !
Jestem początkującym wędkarzem karpiowym.
Chciałbym się dowiedzieć od was (bardziej doświadczonych) jakie kulki proteinowe
używacie wczesną wiosną koniec marca, KWIECEŃ, oraz początki maja chodzi mi o smaki i średnice. Również dobrze by było gdybyście powiedzieli mi czym najlepiej nęcić.
                                                                              Dziękuję z góry.
u?ytkownik104372


Witam !
Jestem początkującym wędkarzem karpiowym.
Chciałbym się dowiedzieć od was (bardziej doświadczonych) jakie kulki proteinowe
używacie wczesną wiosną koniec marca, KWIECEŃ, oraz początki maja chodzi mi o smaki i średnice. Również dobrze by było gdybyście powiedzieli mi czym najlepiej nęcić.
Dziękuję z góry.


Cześć. Wczesną wiosną to smaki mięsne, rybne i różnego rodzaju śmierdziuchy np. Krab, ryba itp. wanilia też dobrze się sprawdza, ale to tak kwiecień maj. Głównie możesz używać kulek o średnicy 14-18mm, moim zdaniem 16mm będą najlepsze. Najlepiej nęcić punktowo za pomocą PVA, w który wkładasz pokruszone kulki i do tego jeszcze jakiś pellet i zalewasz dipem lub liquidem, ale moim zdaniem lepiej nęcić samymi kulkami. (2012/11/26 20:20)

u?ytkownik39933


Witam !
Jestem początkującym wędkarzem karpiowym.
Chciałbym się dowiedzieć od was (bardziej doświadczonych) jakie kulki proteinowe
używacie wczesną wiosną koniec marca, KWIECEŃ, oraz początki maja chodzi mi o smaki i średnice. Również dobrze by było gdybyście powiedzieli mi czym najlepiej nęcić.
                                                                              Dziękuję z góry.

wczesna wiosna mi najlepiej sprawdzają sie kulki "smierdzace " o małych srednicach (max 16mm) i nęcenie drobnym smierdzącym pelletem i pokruszonymi kulkami bez jakichkolwiek dopalaczy w postaci dipów itp. gdyż w wodzie jest jeszcze mało zapachów i  za dipowana kulka moim zdaniem moze odstraszać ryby. pozdrawiam. (2012/11/27 17:01)

gruncik21