Kulki proteinowe na wiosne

/ 10 odpowiedzi
Witam wszystkich :)
Chcę się dowiedzieć jakich kulek i o jakich smakach używać po zimie.
Jestem początkujący karpiarz-yk :) zacząłem łowić w Sierpniu 2012 we Francji (ale tam to byle jaki kijek, żyłka żeby wytrzymała, spławik i haczyk. Były efekty :) ), a jak zjechałem z za granicy to wybrałem się do kolegi i pojechaliśmy na pobliski staw i on też złapał bakcyla :). Zaczęliśmy powoli zbierać sprzęt. Jeździliśmy nad stawy ale były marne wyniki :(. Któregoś razu pojechaliśmy do Olchawy na staw karpiowy złowiliśmy 3 :D, i to był nasze zakończenie sezonu 2012. Teraz przygotowywuje się na początek sezonu 2013 (zaraz po zimie : Marzec, Kwiecień i chyba jeszcze maj) i nie wiem w jakie kulki zainwestować i w jaki smak.
Pomóżcie początkującemu :p
Z góry dziękuje max (toster)
użytkownik19074

Witam! :)Ja wiosną stosuje kulki z zapachem tzw śmierdzieli: skorupiak, krewetka, kryl, rak, ryba, firmy jakie Ci polecam to Starbaits, Mainline, Dynamite Baits, TB. Co do rozmiaru kulek myślę że 14-16mm będą dobre, wszystko zależy od tego na jak dużego Karpia się nastawiasz. No i pamiętaj o odpowiednim nęceniu aby zwabic karpie w łowisko. :D POZDRO :D  (2013/02/20 18:17)

piniu

tez stosuje smierdziele ale czasem jednego kijka stawiam na smierdziela zlamanego owocem przewarznie truskawka albo ananasem., i tez sa brania na to.2 sezony temu lapalem juz w kwietniu to jedna byla na truskawka na mixie orzechowym a druga halibut z ananasem i jezdzilo na to nie bylo rewelki ale takie do 8,5kg siadaly.a rozmiary byly 18mm i 22mm (2013/02/21 18:57)

użytkownik39933

Witam wszystkich :)
Chcę się dowiedzieć jakich kulek i o jakich smakach używać po zimie.