Kulki naturalne i ich działanie

/ 19 odpowiedzi
Witam wszsytkich ja mówiłem wcześniej jestem nowy w temacie a w rezultatach zielony tzn. poprzedni sezon karpi brak :)chciałem się dowiedzieć od znawców tematu jak to jest z kulkami proteinowym mianowicie doczytałem ze smak uzależniony jest od pokarmu jaki ryba ma na danym akwenie ale nurtuje mnie pytanie czy to co wyczytałem ze ''śmierduchy'' stosuje się jak jest zimno a owocowe smaki raczej latem czy to ma jakieś pokrycie w praktyce ?
mariuszskorcz

jeśli łowiłeś cały sezon na kulki a efektów brak to ja bym już po tygodniu założył rasówki bądź duży pęk kukurydzy , białych robaków itp. Napewno by brały. Do kulek musisz karpie przyzwyczaić. Tyle w temacie (2013/12/29 16:31)

skubi2791

efektów brak bo słabo się do tego zabrałem zero jakiego kolwiek pojecia o głebokości i struktury dna . teraz wiem ze ez tego ani rusz :) (2013/12/29 17:16)

lukasz0912

Cześć, pisze się,że karpie należy przyzwyczaić do kulek ale w różnych artykułach można też znaleźć,że karp jest ciekawski i dlatego też zasysa różne "rzeczy". Załóżmy więc,że łowimy na łowisku,w którym karpie nie znają kulek a podamy taką to czy taki ciekawski karp zwabiony przez nią nie skusi się na nią? Wydaje mi się,że nie tyle należy przyzwyczaić ryby do kulek co prawidłowo je podać i w odpowiednim miejscu. (2013/12/29 17:18)

pike87