Zaloguj się do konta

Koszyczek zanętowy i nęcenie

utworzono: 2015/07/25 12:55
marcin324

Witam, może pytanie wyda się komuś idiotyczne ale jestem początkujący od kilku dni i nie wiem czy dobrze rozumiem regulamin.Ćwiczę od 2 dni na łowisku na którym jest dozwolone zanęcanie tylko przez koszyczek zanętowy.I tu moje pytanie, czy jeżeli dozwolone jest nęcenie tylko koszyczkiem zanętowym, to mogę do tego koszyczka wkładać wszystko ? i zmielone kulki proteinowe, kukurydzę czy też zwykłą sypaną zanętę ? I Czy mogę założyć kulkę proteinową na włos, skoro nęcenie jest dozwolone tylko przy użyciu koszyczka zanętowego ? 
z góry dziękuję za odpowiedź. [2015-07-25 12:55]

notaki

TAK.
O ile regulamin łowiska nie mówi inaczej [2015-07-25 21:13]

notaki

dodam, zeby wszystko było jasne...
Ograniczenie necenia koszyczkiem sprowadza się do tego, że zanęta ma być podawana do wody równocześnie z przynętą ( tą dsamą wędką ). Zabronione jest więć używanie procy, rakiet zanętowych, nęcenie z ręki kulami etc. Natomiast forma "koszyczka" jest dowolna. Może być to koszyczek, może być sprężyna , może być koszyk do method. Ważna jest idea podawania zanety.

Co do zawartości zanęty.. tak naprawdę ani Ustawa, ani RAPR tego nie regulują. Regulacjom podlega przynęta ( dowolna, roślinna etc ).


[2015-07-25 21:24]

Artur z Ketrzyna

dodam, zeby wszystko było jasne...

Ograniczenie necenia koszyczkiem sprowadza się do tego, że zanęta ma być podawana do wody równocześnie z przynętą ( tą dsamą wędką ). Zabronione jest więć używanie procy, rakiet zanętowych, nęcenie z ręki kulami etc. Natomiast forma "koszyczka" jest dowolna. Może być to koszyczek, może być sprężyna , może być koszyk do method. Ważna jest idea podawania zanety.



Co do zawartości zanęty.. tak naprawdę ani Ustawa, ani RAPR tego nie regulują. Regulacjom podlega przynęta ( dowolna, roślinna etc ).






A co z łowiącymi na spławik, też muszą nęcić koszykiem?
[2015-07-25 21:35]

notaki

Nie mogą nęcić :-)