Zaloguj się do konta

Kopyto czy takie jest łowne?

utworzono: 2011/09/26 22:10
grzegorz67034

Witam oglądałem sprzęt wędkarski na Allegro i napotkałem takie kopyto http://allegro.pl/ripper-kopyto-berkley-pulse-shad-8-cm-ok-killer-i1822254229.html  dużo osób ją zakupiło chcę też ją zakupić nie wiem czy będzie ona łowna,jestem początkującym spinningistom więc może wy mi doradzicie lub macie już taką lub podobną gumę lub jakieś inne łowne  i się podzielicie ze mną doświadczeniami w wybieraniu przynęt gumowych.
[2011-09-26 22:10]

domin77

niedawno dostałem taka gumę trzasną w nią szczupły,a ogólnie zależy gdzie łowisz co tam rybki preferuja ,prowadzenie przynety itd [2011-09-27 07:46]

Witam oglądałem sprzęt wędkarski na Allegro i napotkałem takie kopyto http://allegro.pl/ripper-kopyto-berkley-pulse-shad-8-cm-ok-killer-i1822254229.html  dużo osób ją zakupiło chcę też ją zakupić nie wiem czy będzie ona łowna,jestem początkującym spinningistom więc może wy mi doradzicie lub macie już taką lub podobną gumę lub jakieś inne łowne  i się podzielicie ze mną doświadczeniami w wybieraniu przynęt gumowych.

Bardzo fajny wzór okonika, myślę że bedzie łowny bo miałem kiedyś taki sam ;)
I po dwóch wyprawach niestety został pocharatany przez zębatego ;)
[2011-09-27 08:47]

magnat

Witam,miałem te gumy z allegro kupiłem różne wymiary i kolory tego z linku też,bardzo fajnie wyglądają,trochę śmierdzą. Wygląd ok jakość- guma trochę krucha, praca ok ale niestety nic nie złapałem [2011-09-27 12:29]

Analos

Na jeziorkach w mojej okolicy bardzo skuteczne na pasiaki. Śmiało moge polecić. Może przyczynią się do sukcesów. [2011-09-27 16:43]

Artur z Ketrzyna

Gumka niczego sobie, lecz ma wadę że jest przezroczysta i bardziej nada się na okonia niz szczupaka.
Jeśli mogę Ci doradzić to jeden jest prawdziwy pewniak kopyto (Mans, Relax, Mikado) Biała perła z brokatem lub bez, z niebieskim grzbietem. Jak też Okoń Storma. Reszta to już urozmaicenie skrzynki.