Zaloguj się do konta

Konger Aviator Multifeeder

utworzono: 2011/04/14 09:29
Yubari

Witam, niedawno kupiłem mój pierwszyfeederek Konger Aviator Multifeeder 330/390 cw 100 z dwiema szczytówkami. Po dwóch wypadach na łowisko mam problem.
stosując delikatniejszą szczytówkę podczas brania obserwuję jakby delikatne zatrzęsienie nie ugięcie szczytówki po jakimś czasie przy ściąganiu zestawu okazuje się że na haczyku wisi mała niespodzianka która zapewne sama się zacięła i nie ma siły zasygnalizować swojej obecności i tu pytanie
czy to oznacza że wędka jest za mało czuła?
czy ewentualnie można dokupić jeszcze delikatniejszą szczytówkę do mojego kijka?
czy lepiej kupić jakąś skrajnie delikatną wędkę powiedzmy o cw.max 30
Jeszcze oczywiście istnieje opcja że nie mam doświadczenia i nie potrafię rozróżnić brań.
Hmm sam nie wiem.


[2011-04-14 09:29]

JaroDaw

Witam. DS to odmiana wędkarstwa, która (jak inne) wymaga czasu by ją poznać,zrozumieć i się w niej wprawić. Doświadczeni wędkarze, na dobrym sprzęcie, potrafią ze szczytówki odczytać przepływającą w pobliżu przynęty rybę. Musisz próbować, może na mniej ugiętej szczytówce. Oczywiście możesz bez problemu dokupić szczytówkę, wystarczy udać się do wędkarskiego z wędką, bo rozumiem że opisana przez ciebie sytuacja miała miejsce na wodzie stojącej, a wędka którą posiadasz sprawdza się również na rzece, gdzie szczytówka musi być twardsza, by nurt nie wskazywał brań non stop.  [2011-04-14 09:40]

pablos1000

Ni musisz kupować nowej wędki, w sklepach wędkarskich mają w sprzedaży różnego rodzaju szczytówki do feederów. Wystarczy że udasz się do sklepu i weźmiesz ze sobą tą delikatniejszą szczytówkę i na miejscu dobierzesz delikatniejszą od tej która masz.

[2011-04-14 09:40]

JaroDaw

do kasacji coś się dubluje [2011-04-14 09:45]

JaroDaw

do kasacji coś się zdublowało [2011-04-14 09:45]

JaroDaw