Kołowrotki dobrej firmy
utworzono: 2010/02/15 22:34
witam.. Jakieś kołowrotki dobrej firmy? (propozycje) nie za drogie bo jestem początkującym wędkarzem.. Mam nadzieję że pomożecie . Z góry dzięki.. Pozdrawiam.. [2010-02-15 22:34]
http://na-ryby.com/index.php?cat_id=221
thtp://jezozwierz.abc24.pl/default.asp?kat=6151
http://zlotarybka.com.pl/kolowrotki--karpiowe,-wolny-bieg-o_c_11_1.html
nie mogę polecać bo nie wszystkie znam,ale jest tu kilka w cenie do 100
[2010-02-15 22:45]
Pewnie co niektórzy Koledzy po kiju pojadą po mnie, ale ja poleciłbym Shimano Catana. W swojej przygodzie z wędką miałem doczynienia z dwoma modelami, obecnie mam 2500. Jest sporo negatywnych opinii, ale ja osobiście polecam. Model już sam musisz dobrać do swoich potrzeb. Cenowo do 150 zł. [2010-02-16 08:23]
Polecam całkiem niezły i wdobrej cenie Daiwa Crossfire lub Cormoran Bull Fighter - wielkość i model (hamulec przedni lub tylny ) do wyboru - co komu odpowiada. Pozdrawiam [2010-02-16 09:00]
I jeszcze jedno: jeżeli jesteś początkującym wędkarzem, nie masz doświadczenia w wyborze sprzętu, to nie korzystaj z zakupów w sklepach wysyłkowych. Musisz nauczyć się porównywać sprzęt, dotknąć, poczuć w ręku, zobaczyć jak pracuje wybrany model w porównaniu z innym. Chyba , że wcześniej przekonałeś się do określonego modelu i jesteś na 100% pewny , że właśnie tego potrzebujesz. Pozdrawiam [2010-02-16 09:04]
Pewnie co niektórzy Koledzy po kiju pojadą po mnie, ale ja poleciłbym Shimano Catana. W swojej przygodzie z wędką miałem doczynienia z dwoma modelami, obecnie mam 2500. Jest sporo negatywnych opinii, ale ja osobiście polecam. Model już sam musisz dobrać do swoich potrzeb. Cenowo do 150 zł.
Dlaczego mieliby pojechać?
To naprawdę dobre kołowrotki - moim zdaniem najlepsze w tym przedziale cenowym.
W ogóle polecam Shimano - mają tak szeroką ofertę, że na pewno dobierzesz coś odpowiedniego dla siebie.