Zaloguj się do konta

Kołowrotek Jaxon Red Carp FRXL 500 - alternatywa

utworzono: 2015/11/17 15:28
adrianna-lakows

Witam,kołowrotek ma być prezentem urodzinowym dla taty.
Wybrał go sam, jednak czytam wiele nie do końca pochlebnych opinii na jego temat.
Czy za ok. 200 zł istnieje dla niego alternatywa? Czytałam o marce OKUMA, mianowicie myślałam o modelu OKUMA TRAVERTINE BAITFEEDER FD 55. 
Jako, iż nie znam się w tym temacie, nie wiem do końca do jakiego połowu ma służyć ten kołowrotek, szukam czegoś co specyfikacją będzie podobne do JAXONA.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc! :) [2015-11-17 15:28]

Eryk S

Ja na twoim miejscu brał bym okume [2015-11-17 16:10]

Eryk S

Ja uważam że lepiej wydać troszkę więcej Ale za to masz kołowrotek na lata nie wspomnę o tym że okuma daje 5 lat gwarancji. Ja osobiście posiadam 2 kołowrotki tej firmy jeden już 1 5 lat drugi 8 obydwa sprawne do tej pory [2015-11-17 20:26]

adrianna-lakows

Dziękuje za odpowiedzi. Też wychodzę z założenia, że lepiej dopłacić i mieć sprzęt, który cieszy się większym uznaniem.
Tak jak wspomniałam moja wiedza w tym temacie jest nikła. Czy Okuma nadaję się na ten sam rodzaj połowu? Czy przedstawione modele różnią się jedynie jakością wykonania? [2015-11-18 08:31]

odrofan