Zaloguj się do konta

Kołowrotek do Jaxon Extera jig spin 5-20g

utworzono: 2015/11/04 14:51
mati604444

Chciałbym zakupic do nowej wędki jaxon extera jig spin 5-20g nowy kołowrotek do 100 zł spinningowy oczywiscie :p Niewiem z jakiej firmy wybrac okuma, jaxon, mikado? Ostatnio pytalem w wędkarskim o kolowrotek do 100zl to sprzedawca zaproponowal mi Mikado chyba to byl model "crystal" za 90 zł co myslicie? Kołowrotka bede glównie uzywal na okonie, sandacze  [2015-11-04 14:51]

ryukon1975

W tej kwocie szukałbym w Okumie na przykład link niżej.
http://allegro.pl/kolowrotek-okuma-fina-pro-fd30-bardzo-mocny-gratis-i5286885042.html [2015-11-04 18:19]

mati604444

Dzięki kolego okuma ogolnie robi dobre kolowrotki czy tylko ten konkretny model?  [2015-11-04 18:25]

cestro

Wg mnie Okuma ma bardzo dobrą ofertę kołowrotków (posiadam kilka modeli plus kilka kijów Okuma). Posiadam jeden kołowrotek Mikado, w miarę świeży model za 80zł - średni. Ale czasami go używam. [2015-11-04 18:26]

mati604444

Lepiej kupic kolowrotek okumy w tej samej cenie niz mikado? We wtorek chce kupic ale niewiem jakiej firmy/model :P Ten mikado crystal chyba nie jest taki zly no chyba ze sie myle i mikado ma slabe kolowrotki chcialbym zeby mi pociagnal kilka sezonów  [2015-11-04 18:32]

cestro

Jakbyś mógł dołożyć kilka złotych to bym polecił:
- DAM Quick Ammo (150zł, używałem, trzymałem w łapach)
- Dragon Viper 8xx (około 130-140zł za 110 można znaleźć, mam na którymś kiju)

- Dragon Flash 10xx oraz 6xx (około 120-140zł, mam 1020 RD przy match'ówkach, 630 miałem w łapach)
- Ryobi Ecuisma np. 3000

Do 100zł polecam DAIWA Sweepfire [2015-11-04 18:43]

cestro

Okuma w tym przedziale cenowym wg mnie jest porównywalna z Mikado ale na korzyść dla Okuma. Na okonie w zupełności wystarczy Ci Mikado lub Okuma. Na sandacze raczej odpadają. [2015-11-04 18:44]

mati604444

kolowrotek za 100 zl to juz chyba raczej przyzwoity czemu odpada na sandacza?  [2015-11-04 18:48]

cestro

Na takie 30-40 wystarczy. Na większe raczej odpada, szybko można je zajechać. [2015-11-04 19:02]

mati604444

a jakis dragon za 130-140? bedzie dobry  [2015-11-04 19:22]

cestro

Za tą cenę wybrałbym Dragon Viper FD 830-840 do twoich potrzeb. Podejdź do sklepu lokalnego, jak mają to weź w rękę, pobaw się, podpytaj o niego, może przymierz go do kija jak pozwolą. Powinni mieć bo to dość popularny model. [2015-11-04 19:41]

mati604444

Pewnie u mnie w sklepie bedzie kosztowac jakies 160 skoro na allegro 130-140 :D  [2015-11-04 19:46]

ryukon1975

Dzięki kolego okuma ogolnie robi dobre kolowrotki czy tylko ten konkretny model?




Okuma ogólnie jako marka jest znana z bardzo dobrych kołowrotków i zbiera mnóstwo pozytywnych opinii.
[2015-11-04 20:38]

mati604444

Mysle czy nie dołożyc i nie kupic jednak tego dragona vipera lub cos z okumy drozszego bo chcialbym miec cos lepszego zeby szybko sie nie zajechal na sandaczach bo wiadomo okon jest duzo mniejszy :P  [2015-11-04 21:00]

Wedkarstwo z Pasja

Kolego mati604444 moją propozycję wysłałem na wiadomość prywatną. Pozdrawiam [2015-11-04 21:44]

Sith

Na takie 30-40 wystarczy. Na większe raczej odpada, szybko można je zajechać.

Taaak, jeśli nie umie się holować!
Cestro, absurd i bzdura! Kołowrotek to magazyn linki, nie holuje się kręcąc korbką, to nie studnia łańcuchowa, holuje się wędziskiem, a na kołowrotek nawija się tylko nadmiar linki - chyba że nie wiesz co to takiego "pompowanie".

Mati, do tego wędziska z czytstym sumieniem mogę Ci polecić http://www.wedkarski.com/kolowrotki/10259-kolowrotek-armand-htx-jaxon.html model KJ-ARM300M. Doskonale wyważy Ci to wędzisko. Mam, używam, nie mam zastrzeżeń. [2015-11-05 05:59]