Kołowrotek Marcel Van Den Eynde Proffi 306

/ 7 odpowiedzi
Przymierzam się do kupienia kręciołka do matchówki Robinson Proffi. Jestem początkującym spławikowcem czy to dobry wybór? Zamierzam łowić na wodach stojących i małych rzekach z wolnym nurtem.

http://fishing-center.home.pl/pl/p/Kolowrotek-Marcel-Van-Den-Eynde-Proffi-306/1774

skalpel


Model Proffi to pierwszy kołowrotek z linii „Van Den Eynde Robinson Team”, doskonały do metody matchowej. Gabarytowo niewielki, lekki- dzięki licznym otworom odciążającym szpulę i kosz.
Dzięki dodatkowej szpuli o standardowym kształcie, możemy go użyć do metody  spławikowej oraz spiningu.
 
Opis:
pięć łożysk plus oporowe,
korpus i rotor wykonany z grafitu,
szeroka rolka kabłąka, lekki cienkościenny kabłąk,
odkuwana, aluminiowa trwała rączka o ergonomicznym kształcie,
szpula główna: dwie aluminiowe o różnej głębokości,
szpula zapasowa: grafitowa,
hamulec: przedni, multitarczowy 

Nazwa: Proffi
Model: 306
Nr katalogowy: 23P-VD-P30
Przełożenie: 5,2:1
Ilość łożysk: 5+1
Pojemność szpuli (mm/m): 0,30/165; 0,23/170
Szpula zapasowa (szt): 2
naprawdę warto, z opisu jest doskonały, zwłaszcza przy takiej cenie, jeśli dysponujesz pieniążkami POLECAM. (2014/05/12 09:30)

89krzysztof


Który kołowrotek z opisu nie jest doskonały ? (2014/05/12 09:54)

Jakub Woś


Do matchówki kołowrotek jak najbardziej się nada. Ma specjalnie wyprofilowaną szpule do tej metody. (2014/05/12 12:58)

Bernard51


Pojemność szpuli (mm/m): 0,30/165; 0,23/170

Nie najlepsza reklama kręciołka, co nie znaczy że nie jest dobry do spławikowania za te pieniądze?
(2014/05/15 07:15)

Zielan


Informacje o pojemnościach szpuli  są błędne u większości producentów. W rzeczywistości na szpule można nawinąć więcej żyłki.  (2014/05/17 14:08)

u?ytkownik102837