Zaloguj się do konta

Kołowrotek Catana - opinie

utworzono: 2013/08/05 18:44
bigboss

jestem początkującym wędkarzem i nie wiem czy ten kołowrotek jest dobry jeśli nie to czy możecie mi jakieś polecić?? cena; do70zł

PARAMETRY TECHNICZNE:

ILOŚĆ ŁOŻYSK: 7 ŁOŻYSKA

SUPER PRECYZYJNY PRZEDNI HAMULEC

PRZEŁOŻENIE: 6.2:1

WZMACNIANY KORPUS

KOMPUTEROWO WYWAŻONY ROTOR

RĄCZKA PRAWA/LEWA

POJEMNOŚĆ SZPULI: 0,20-260m; 0,28-135m; 0,30-115m

WZMACNIANA OŚ GŁÓWNA

DODATKOWA SZPULA

OPOROWE ŁOŻYSKO
[2013-08-05 18:44]

xxxczokxxx

chłopie do czego do zabawy swietny  do jedzenia nie wiem  , napisz co chesz nim robić z czym wedka  staw rzeka wywaliłeś temat dla jaj czy co ?
[2013-08-05 18:56]

mateuszwos

Faktycznie przydałoby się abyś sprecyzował co chcesz tym kołowrotkiem łowić.  Catana generalnie ma kołowrotki sensowne ale nie do każdej metody ten przez Ciebie wymieniony się nada. Wyobrażasz sobie łowienie sumów bądź dorszy tym kołowrotkiem? Przecież tam nie nawiniesz nawet 100 metrów żyłki 0.35mm.
[2013-08-05 19:44]

wirefree

2 catany już zajechałem i to lekkim spiningiem głowki max do 6gram i małe obrotówki. Generalnie ta catana ktora jest na fotce to się nadaje do spławika o spiningu zapomnij. Te drozsze catany do 150zl to lekki spining raz kiedys sie nadaja bez wiekszych obciazen. Moim skromnym zdaniem to sa bardzo delikatne kołowrotki nawet te z wyzszej połki w kontakcie z wodą piachem i wieksze obciazenie i juz zaczynaja sie cuda na kiju.


[2013-08-05 21:16]

Już sam jego wygląd trochę go dyskwalifikuje do miana rzeczy " pożądniejszej "
[2013-08-05 21:58]

wirefree

Heh to jakis chinski Bubel, przez chwile myslalem że to shimano takie cos wypuscilo.


Miałem podobny rozpadł sie po kilku wyjazdach na ryby.


[2013-08-05 22:45]

berthold

Heh to jakis chinski Bubel, przez chwile myslalem że to shimano takie cos wypuscilo.


Miałem podobny rozpadł sie po kilku wyjazdach na ryby.