Kołowrotek z wb do wędki Konger Carbon
utworzono: 2012/09/19 16:13
Witam
Rozpoczynam przygodę z karpiami. Zakupiłem wędka tak jak w temacie. Teraz chciałbym do niej dokupić kołowrotek maksymalnie do kwoty 250 zł. Coś z wolnym biegiem solidnego żeby się nie rozsypało:) Wędkuję z brzegu na stawach. Mam tylko tą jedną wędke bo rozpoczynam dopiero przygodę z karpiami. Czy możecie mi polecić jakiś dobry młynek???
Pozdrawiam serdecznie
Łukasz
[2012-09-19 16:13]
Ja w sumie oglądałem takie młynki jak:
Tica Sportera GR 4507
Spro Aggressive Pro LCS 740 Daiwa Regal-X BR 4000 Spro Freeliner xb 830 |
ale tak jak piszę jeszcze jestem laikiem w temacie nie chcę kupić byle czego żebym się z tym nie męczył. Z drugiej strony nie jeżdże zbyt często. A co sądzicie o tych kołowrotkach które wymieniłem. Nie lubię za dużo plastiku na kołowrotkach (np tańsze modele Okumy tak mają)
Pozdrawiam
[2012-09-19 19:53]
Cześć!
http://forum.wedkuje.pl/post/jaki-kolowrotek-do-daiwa-black-widow-carp-max-250/538500/0
Wystarczy poszukać :)
Pozdrawiam Damian
[2012-09-19 20:07]
Daiwa Regal-X BR 4000 czy ta Daiwa jest też taka plastikowa. To jest ten tańszy Regal bo jest jeszcze model wyższy. Może ktoś z niego korzysta i się wypowie na temat jego budowy i żywotności.
Dziękuje Damian za odpowiedź
[2012-09-19 20:28]
A może ktoś wypowie się na temat kołowrotka Spro Freeliner LCS?? Nad nim się zastanawiam. Chciałbym coś kupić solidnego [2012-09-20 16:21]
Cześć!
Nie ma za co :). Co do tego lepszego Regala to jest to już bardzo fajny kołowrotek z METALOWĄ obudową. Tak mi się przynajmniej wydaje :)
Jakby jakieś jeszcze pytania to pisz na priv.
Pozdrawiam Damian
[2012-09-20 18:33]