Kołowrotek dla chłopaka- prezent

/ 16 odpowiedzi
Czesc w domu mam zapalonego wedkarza który w tym roku chcialby zacząć łowić karpie :) niedługo ma urodziny a ja jestem zielona w tym temacie... chcialabym mu kupic kołowrotek - ale jaki...? budżet ok 200 zł 
uklej

CORMORAN ANTERA - BR 6000 5Pif ? 
Mistrall Carp X4 Power 600
MIKADO SPLENDID 990 ,9 łożysk

(2012/03/13 10:45)

Apacz1986

Witaj
Z tym budżetem to już coś fajnego znajdziesz. Ja proponuje Ci takie:

1.http://allegro.pl/spro-super-long-cast-pro-460-dla-wymagajacych-i2120792655.html Co prawda nie ma wolnego biegu ale chłopak będzie zadowolony.

2. http://allegro.pl/kolowrotek-okuma-travertine-baitfeeder-65-i2149872029.html Jedne z najlepszych karpiówek w tym przedziale cenowym z resztą samo 5 lat gwarancji mówi za siebie.

W każdym razie kup coś dobrej firmy czyli: Spro, Okuma, Shimano, Abu, Daiwa (2012/03/13 10:48)

wedkarz

Ja bym radził iść prosto do wędkarskiego i opowiedzieć sprzedawcy czego szukamy i napewno nam pomoże i sprzęt pewniejszy ; ) (2012/03/13 10:57)

twisterek

oj sprzedawcy nie raz lubia wala wcisnac tak ze lepiej miec jakas wiedze w tym temacie, tu na forum dostaniesz dobre rady, i nimi sie sugeruj pozdrawiam moze moja dziewczyna cos mi kupi ale watpie bo zazdrosna o wedkowanie jest jak holera ;) (2012/03/13 11:30)

uklej

haha ja tez jestem zazdrosna i to bardzo :) dziekuje napewno skorzystam z rad :) :* (2012/03/13 12:04)

tomeksz2607

Popieram kolege Apacz, okuma trb 55 lub 65. Sam używam madelu 45 od dwóch lat i puki co nic się z nim nie dzieje złego. Ja z takiego prezentu na pewno bym był zadowolony. (2012/03/13 13:11)

JOPEK1971

haha ja tez jestem zazdrosna i to bardzo :) dziekuje napewno skorzystam z rad :) :*
Dziwne,większośc kobitek zazdrosna jest,nie wiem dlaczego,przecież faceci na rybach innych pań nie spotykają,ewentualnie zarośniętego moczykija w gumofilcach,ględzącego o tym jak brały w minionym tygodniu ;-) (2012/03/13 13:26)

Lopez