Zaloguj się do konta

Koguty przynęty wędkarskie

utworzono: 2012/02/28 20:28
jakubnob

ja moze sie na tym drobiu nie znam ale najbardziej podobaja mi sie rosołki pani Eli maja takie fajniutkie kołnierzyki jakby ktoś oskubywał chomika i ubrał jigi w jego futerko :PP musze kiedys sprobowac tych coskow fajna robota dal bym wam wszystkim 5 a pani Eli kudlacza 6 ale tu ocen niema :(
[2012-03-15 22:05]

Iras1975

Pani Ela raczej nie kręci kuraków, ale rosół to pewnie robi i to lepiej niż my koguty.:) [2012-03-15 22:20]

Witam coś na szybko bo zbytnio nie mam czasu na imadło.

Sławku ale zajebiaszczy ten szary kurak. Jak jakaś ważka:))) Pięknie kręcisz;)
[2012-03-15 23:58]

wedkarz001

Witam was! Właśnie dzisiaj nadszedł dzień testów moich kurczaków. No i oto moja pierwsza w życiu zdobycz złowiona na przynętę wykonaną moimi rękoma. Oczywiście ryba od razu wróciła do wody. Ok 55cm 1.2kg [2012-03-16 18:12]

wedkarz001

[2012-03-16 18:14]

wedkarz001

[2012-03-16 18:15]

Iras1975

Jaka to ryba? [2012-03-16 18:15]

wedkarz001

[2012-03-16 18:16]

wedkarz001

Sorki cos mam z netem nie mogłem dodać zdjecia [2012-03-16 18:17]

Iras1975

No rozumiem, że się cieszysz ale nie wszytstkim ta fotka "podejdzie". [2012-03-16 18:19]

wedkarz001

Jak wyschnie kurczak to zrobie zdjecie i pokaże na jakiego się skusił. Dzięki Irek!!! [2012-03-16 18:20]

wedkarz001

Wiem miał być okoń a złakomił się sandacz to nie moja wina. Rybka przy świadkach trafiła do wody [2012-03-16 18:29]

robban

Wiem miał być okoń a złakomił się sandacz to nie moja wina. Rybka przy świadkach trafiła do wody



Fajna rybka Slawku. Pogratulowac , ze zlapales ja na wlasny wyrob drobiowy. I dobrze ze rybka trafila do wody. Nigdy nie wiemy co nam siadzie na kija  ?? Pozdrawiam 

[2012-03-17 10:35]

wedkarz001

Dzisiaj złapał pasiasty maluch tylko jeden ale zawsze cieszy. [2012-03-17 12:17]

wedkarz001

Większy skusił sandacza. [2012-03-17 14:36]

wedkarz001

A to nowy wyrób. [2012-03-17 14:40]

Iras1975

Dzisiaj złapał pasiasty maluch tylko jeden ale zawsze cieszy.


Do końca życia zapamiętasz te chwile. To mogę zagwarantować.:) [2012-03-17 15:26]

dla jasności,zgłosiłem naruszenie bo to był -i jest wyrób sandokana!


zgadza się , jestem partnerką Henia, razem wędkujemy , razem sędziujemy


Sorki!!!
[2012-03-17 19:09]

wedkarz001

Irku masz racje naprawdę wszystkie rybki łowione wcześniej to nic w porównaniu z tymi łowionymi na swoje przynęty.A praca koguta a zwykłej gumy jest bez porównania!!! [2012-03-17 20:03]

siwy86

Slawku bardzo ladne kurczaki. Ciekawi mnie ten czerwony kurczak na ktorego zlowiles okonia- na ilu gramowej glowce jest oraz ten sandaczowy. czy moglbys wkleic jego fotke w calej okazalosci? (czerwony okoniowy)

Panowie jakie stosujecie najmniejsze glowki w kogutach przy polowach okoni??

Ja osobiscie mam do wyboru 2 rozmiarówki. W obydwu przypadkach ich masa wynosi  +/- 10g


[2012-03-17 20:47]

wedkarz001

Kolego okoniowy 4 g a sandacz złakomił sie na 8 gram [2012-03-17 21:23]

wedkarz001

Okazał sie skuteczny na okonia. [2012-03-17 21:40]

wedkarz001

Rzeka warta spokojna zatoczka ok 1,2 do 1,5 m [2012-03-17 21:46]

Gratki wedkarz001 za okonka :) !!!
[2012-03-17 21:54]