Spinning-sprzęt,przynęty

/ 15 odpowiedzi
Witam! :) 

Wiem, że zostanę zlinczowany, bo takich tematów były miliony. Tak, to fakt. Jednak tych tematów było tak dużo, że nie sposób znaleźć odniesienie, bo przeczytałem tak dużo, że już nie wiem nic. 
A więc jestem całkowicie początkującym spinningistą - na swoim koncie mam jedynie 3 małe szczupaczki na kopyta od savage gear na okoniową wędkę, a okonia w życiu na spinning nie złapałem ! :D 
Jestem takim amatorem, że nie wiem jak dobrać główki jiggowe do gum itd. 

No ale... Panowie - wróćmy do podstaw i tak: Na ten moment posiadam właśnie ów okoniową wędeczkę Lineaffe Forward II 3-12g (długości nie pamiętam) i jakiegoś jaxona 10-30g kupionego za 60zł (ale tutaj nawet taki amator jak ja zauważa, że ta wędka nie ma pracy. Równie dobrze mogę sobie kij od miotły wziąć i zamontować przelotki razem z kołowrotkiem. Różnicy nie będzie)
Do pierwszej wędeczki mam kołowrotek MISTRALL SIRO SPIN RD 20 5+1 BALL i jakąś plecioneczkę 0,06, która w dodyku jest wręcz, jak bardzo miękka żyłka - totalnie gładka. Kosztowała coś pod 100zł w wędkarskim i była raz użyta, (leci duuużo dalej, jak poprzednia) więc myślę, że pod okonki ten zestaw mógłbym zostawić. No ale... Jak wspomniałem wcześniej - w życiu nie złapałem okonia na spinning (a łowiłem w miejscu, gdzie drobnica spierdzielała jak oszalała - przez to wnioskuję, że okonie grasowały). Tutaj pojawia się pytanie - jakie przynęty i metody zastosować do tego zestawu, jeśli chcę się skupić na garbusach? :) bardzo Was proszę o podanie przynajmniej 5 przynęt, które warto przetestować i przynajmniej z grubsza opisać co i jak - lub odesłać mnie do innego tematu.