Zaloguj się do konta

Kij Konger WCH IRI Stalker na szczupaka-Wasze opin

utworzono: 2011/09/05 11:24
karradian

Witam.
Mam dylemat czy kij Konger WCH IRI Stalker 275 15-40 g będzie odpowiedni do łowienia na Warcie w okolicach Poznania, czasem na jeziorach o głębokości do 9 m, wszystko z brzegu, kij ma być raczej uniwersalny pod szczupaka i sandacza, nie mam funduszy żeby kupować 2 kije osobno. Czy ktoś posiada ten kijek? Jak pracuje pod obciążeniem, jak z szybkością zacięcia?
Pozdro! [2011-09-05 11:24]

kostekmar

Miałem takiego na trocie, ale 3,05m. Za...ty kij. Szybki i dobrze trzyma rybę. [2011-09-05 12:49]

karradian

z trociami nie mam żadnego doświadczenia i raczej w Poznaniu będzie z nimi ciężko :) ale dzięki za odpowiedź. Może ktoś ma ten kij i używa na rzece to się wypowie?
[2011-09-05 13:20]

sium

Miałem kupić sobie WC IRI Lucky z tej serii, ale gość w hurtowni mi odradził, ponieważ jak coś w nim pstryknie to serwis trwa miesiącami, z uwagi na to, że Konger nie ma komponentów zamiennych do tej serii, bo słabo się sprzedaje. Dlatego uprzedzam, aczkolwiek nie odradzam bo kijaszki są fantastyczne Trzymałem wszystkie IRI i są warte pieniędzy. Tylko że za taką kasę każdy celuje w sprawdzone marki Dragon, Mikado, Shimano, Daiwa.....Konger ma dobre wędki ale każdy kupuje te tańsze - bo to niska półka w dobrej jakości za niewielkie pieniądze - i takie taniości im znikają z półki....dlatego w wypadku tanich wędzisk nie ma problemu z serwisem. Ostatecznie więc nie kupiłem Luckiego, bo to delikatny kijaszek i łatwo go uszkodzić, a nie chcę ryzykować za 260 zeta, że nie będę miał wędki 3 miechy, albo zwrócą mi kasę i będę szukał nowej.
[2011-09-05 19:40]

karradian

Dzięki za oświecenie, nie wiedziałem że może być aż taki problem z serwisem. Co prawda mam kij Dragona i oni też dają sobie ponad miesiąc na usunięcie usterki, a przy końcu sezonu to strasznie dużo jak nagle miesiąc wypada.