Kij i kołowrotek na początek

/ 10 odpowiedzi
Witam mam zamiar rozpocząć przygodę z spinningiem.Będę łowił głównie na rzece i sporadycznie szczupaki na jeziorkach. Co do przynęt to nie mam doświadczenia i tu również proszę o porady.Łowił będę z brzegu.Na kij i kołowrotek mogę przeznaczyć 300.
nata


A co dokładnie kolega ma zamiar łowić ?szczupaki ? klenie ? jazie ? sandacze ? okonie ?Bo jednym spinem tego się nie da ogarnąć. (2014/02/01 17:32)

Katmono


Za jaką cenne ? (2014/02/01 18:11)

KuTeK


A co dokładnie kolega ma zamiar łowić ?szczupaki ? klenie ? jazie ? sandacze ? okonie ?Bo jednym spinem tego się nie da ogarnąć.

Na rzece mam zamiar łowić klenie i  dobrze by było, żeby kijek wytrzymał również przy połowie szczupaka na moim jeziorku.Dzierżawie jeziorko 2, 5 h o głębokości do 16 m. i są tam nawet niezłe sztuki. (2014/02/01 22:44)

pajk99


Witam ;) Na poczatek mysle ze cos z Dragona bedzie dobre . Nie podales jakimi przynetami i glowkami ,ale mysle ze do 25g bedzie dobry na poczatek . Bardzo przyzwoity jest kolowrotek Dragon Viper . Bardzo plynnie chodzi jak na ta cene . Napewno za ta cene trudno znalesc lepszy kolowrotek . Co do wedki mysle ze Dragon Express 2.70 5-25g bedzie dobry . Napewno zmiescisz sie w 300zl ;)  Pozdrawiam Filip  (2014/02/01 22:47)

KuTeK


Witam ;) Na poczatek mysle ze cos z Dragona bedzie dobre . Nie podales jakimi przynetami i glowkami ,ale mysle ze do 25g bedzie dobry na poczatek . Bardzo przyzwoity jest kolowrotek Dragon Viper . Bardzo plynnie chodzi jak na ta cene . Napewno za ta cene trudno znalesc lepszy kolowrotek . Co do wedki mysle ze Dragon Express 2.70 5-25g bedzie dobry . Napewno zmiescisz sie w 300zl ;)  Pozdrawiam Filip 


Jutro pojadę do sklepu.Jak będą mięli na stanie to pomacam.Dzięki za odpowiedzi, możecie jeszcze coś polecić??Miałbym jakiś punkt odniesienia w sklepie. (2014/02/02 20:38)

misiaczek1979