Karta wędkarska Lublin - student

/ 5 odpowiedzi
Witam,
Chciałbym w tym roku wyrobić sobie kartę wędkarską i nie wiem ile to wszystko będzie kosztowało. Jestem studentem, okręg PZW Lublin, koło PZW Bychawa. Czy mógłby ktoś podać mi konkretną cenę za wyrobinie, wszystkie składki i wgl?

Z góry wielkie dzięki 
LeoAmator


Jeżeli jesteś Studentem to pewnie wiesz co to internet i do czego służy ;-))) (2017/06/19 23:52)

psyhumanofficial


yyy, czy pytanie brzmiało ile trzeba szukać, czy ile wyniesie? Moim zdaniem jest to tak nie jasno napisane na tej super mega stronie pzw, że nie da sie ogarnac. Środowisko wędkarskie jest postrzegane jako straszna januszeria i w tym momencie właśnie to pokazujecie ;) kolega wędkarz prosił o poradę i myślał że otrzyma normalną odpowiedź, bo pewnie jest tak samo jak w moim przypadku, że kilka osób mówi inną cenę i człowiek głupieje. Pozdrawiam i liczę, że także się dowiem jakiejkolwiek informacji :) (2017/06/20 13:14)

jabberwokie86


yyy, czy pytanie brzmiało ile trzeba szukać, czy ile wyniesie? Moim zdaniem jest to tak nie jasno napisane na tej super mega stronie pzw, że nie da sie ogarnac. Środowisko wędkarskie jest postrzegane jako straszna januszeria i w tym momencie właśnie to pokazujecie ;) kolega wędkarz prosił o poradę i myślał że otrzyma normalną odpowiedź, bo pewnie jest tak samo jak w moim przypadku, że kilka osób mówi inną cenę i człowiek głupieje. Pozdrawiam i liczę, że także się dowiem jakiejkolwiek informacji :)
Proponuję zajrzeć konkretnie tu:
http://www.pzw.org.pl/47/wiadomosci/141600/63/skladki_i_oplaty_na_2017r
Ceny podać nie jesteśmy w stanie, co wynika z informacji zamieszczonych na tej stronie :) Musielibyśmy wiedzieć:
- ile lat ma kolega lat (studentem można być i w starszym wieku niż 24 lata)
- czy chce łowić na wodach górskich i nizinnych, czy tylko na nizinnych