Karta wędkarska uczniowska- ile kosztuje?

/ 17 odpowiedzi
Witam Panowie powiedzcie mi ile będzie kosztowało wyrobienie karty wędkarskiej PZW jeśli mam 17 lat i nadal jestem uczniem :) Mówiono mi ze wyrobienie bedzie mnie kosztowało koło 150 zł.Napiszcie mi ile bede musiał zapłacić za wszystkie składki i karte :D Z góry dziękuję :) 
Jack14

Paweł kolego czy jesteś już dużym chłopcem, który potrafi się posługiwać np. internetem i czymś takim jak "wyszukiwarka" ?
psJeśli nie to zachęcam do odwiedzenia "Błękitnej Laguny" i ....Przeczytania np. regulaminu.
Na razie. (2014/11/06 17:10)

MARCIN CK

Na razie i tak nie wiadomo ile będą kosztować składki i w jakim okręgu jesteś (2014/11/06 19:23)

Artur z Ketrzyna

Na razie i tak nie wiadomo ile będą kosztować składki i w jakim okręgu jesteś

A co mają składki do wyrobienia karty wędkarskiej?
Pomijając że nie ma czegoś takiego jak Karta Wędkarska PZW...

To dokument państwowy. Jedynie egzamin zdajesz w kole PZW lub innej instytucji/organizacji do tego uprawnionej.
I z zaświadczeniem o zdanym egzaminie do starostwa gdzie wydają Kartę Wędkarską (opłata 10 zł)
W PZW dostajesz legitymację członkowską, tam masz wklejane znaczki członkowskie.... i dostajesz zezwolenie na uprawianie amatorskiego połowu ryb itd. (2014/11/06 22:39)

dwierzeki

czy obowiązują zniżk iuczniowskie,
 również studentów 23-letnich (2014/11/07 11:56)

Artur z Ketrzyna

czy obowiązują zniżk iuczniowskie,
 również studentów 23-letnich

To trzeba zobaczyć w składkach danego okręgu. No i koło może tez zwolnic z opłaty za egzamin na kartę.
Stdenci czyli; "młodzieży uczącej się (od 16 do 24 lat)"
No i np.
w 2014r, w Okręgu PZW w Olsztynie. Student za egzamin płacił 10 zł. A normalna opłata wynosiła 30 zł.
A jeśli ci chodziło o opłaty składek dla zrzeszonych to też są dla studentów. (2014/11/07 18:39)

Bernard51

Jak masz 17 lat i się uczysz to wpisowe zapłacisz 25 zł, czyli 50 % dla dorosłych.