Karta wędkarska-Gryfów Śl.,Wrocław

/ 13 odpowiedzi

Witam,

Jestem początkującym wędkarzem i dopiero zaczynam swoją przygodę z wędkowaniem.

Chciałbym wyrobić kartę wędkarską, ale nie wiem gdzie się zwrócić (Mieszkam w Gryfowie Śląskim)

Ale tymczasowo mieszkam i studiuję we Wrocławiu.

Czy mógłbym prosić kogoś o kontakt do odpowiedniej instytucji (najlepiej adres email)

gdzie powinienem się zgłosić w celu uzyskania dokładnych informacji dotyczących egzaminu.

Z góry dziękuję za każdą wskazówkę.

 

u?ytkownik96474


Doradzam przejrzenie listy kół w regjonie, na portalu PZW.  (2013/03/13 14:29)

Daishi


Znajdź we Wrocławiu jakieś najbliższe koło PZW i tam dowiesz się więcej o egzaminie bo w różnych częściach Polski może być inaczej , najczęściej egzamin jest z "RAPR" -Regulamin Amatorskiego Połowu Ryb.Natomiast po zdaniu egzaminu kartę odbierasz w starostwie Twojego stałego miejsca zameldowania.No a później możesz łowić w każdym okręgu w którym wykupisz zezwolenie. (2013/03/13 14:30)

adam-konopnicki


Czy gdzieś w Polsce naprawdę odbywają się egzaminy z RAPR ?! ;o  (2013/03/13 17:38)

Okonek 49


(Mieszkam w Gryfowie Śląskim) i tam na terenie powiatu powinieneś znaleźć odpowiednią komisję. Radzę udać się do urzędu miasta. Tam muszą udzielić odpowiedzi, gdzie takowe się znajdują .  Jeśli jest na terenie powiatu koło PZW to ma i komisją egzaminacyjną .PZW posiada uprawnienia do egzaminowania.

"Czy gdzieś w Polsce naprawdę odbywają się egzaminy z RAPR ?! ;o "

Niestety to prawda potwierdzona na tym forum.  Osoby powołane do komisji egzaminacyjnej nie zdają sobie sprawy  ,że łamią prawo i wydają zaświadczenie potwierdzające nieprawdę o zdanym egzaminie.  

Ta praktyka dotyczy nie wszystkich organów powołanych do egzaminowania  ale najczęściej wspomina się o PZW. Znam towarzystwo które to najpierw przeprowadza krótkie szkolenie  przed egzaminem  w celu utrwalenia i poszerzenia wiedzy w zakresie ustawy o rybactwie i przepisów na jej podstawie wydanych.