Zaloguj się do konta

Karpiówka i feeder na staw

utworzono: 2014/03/25 19:04
perkusista30

Witam, zamierzam kupić trzy wędki jedna to karpiówka Mikado sensei medium carp 3,9/3lbs, druga to feeder Mikado trython 3,3/100g. Do spiningu przymierzam się do Mikado trython light spin 2,7/10-35g. Nie znam się na sprzęcie a dysponuje tylko i wyłącznie budżetem, który pozwoli na zakup tych wędek. Na stawie króluje karp, amur, lin i szczupak. Trafi się też sandacz, węgorz i sum. Ja zamierzam puki co łowić karpie i amury (o ile się uda złowić). Miał ktoś osobiście doczynienia z owym sprzętem i podzieli się opinią ze mną laikiem. Kiedyś miałem kongera w teleskopie ale pękł. Nie stać mnie na Daiwa black widow żeby była jasność
[2014-03-25 19:04]

notaki

Dlaczego karpiówka długa a feeder krotki ?

[2014-03-25 19:11]

perkusista30

Taki mi się trafia za pieniądze, którymi dysponuje. Mam jedną karpiówkę właśnie 3,9m firmy rumpol i jestem zadowolony z niej. Feeder tak jak napisałem po prostu mogę mieć za kwotę, która mi odpowiada czyli 60 zł.
[2014-03-25 19:24]

pompips

Co do mikado tryton to dobre wędziska w dobrej cenie możesz poczytać o nich tutaj http://rybymojezycie.com.pl/?p=241 jest to opinania po kilku latach urzytkowania.

[2014-03-26 05:51]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.