Zaloguj się do konta

Karp - jak i kiedy na kulki?

utworzono: 2010/05/21 15:04
waski323

Witam mam pytanko jeśli chodzi o łapanie na kulki? Jestem początkujący jeśli chodzi o wędkowanie na kulki i chodzi mi o to od kiedy można łapać na kulki czy musi być jakaś odpowiednia temp. wody i czy na każdym łowisku można je stosować (oprócz łowisk objętych własnym regulaminem). I w których miesiącach łowić najlepiej? Pozdrawiam.
[2010-05-21 15:04]

na kulki można łowić praktycznie cały rok
[2010-05-21 20:58]

Boncki

Lecz nie wszędzie się sprawdzają. Są łoowiska na których kulki proteinowe nie były stosowane i trzeba długo nęcić aby ściągnąć miśki w łowisko. A to nie tani interes.
[2010-05-21 23:10]

elrocky

tak jak pisał poprzednik, łowić można cały rok. Z reguły wiosną sprawdzaja mi się kulki mięsne (śmierdziele) zadipowane w owocu czy czymś innym słodkim. Łowisko praktycznie każde. W przypadku mulistego czy zarośnietego dna, będziesz musiał łowić na pływajace kulki lub zwykłe tonoce z dodatkiem korka (żeby lekko ją unieść). Wiosna to wg mnie najlepszy czas na łowienie karpii, choć tegoroczna ....

Jeśli w zbiorniku w któym zamierzasz łowić nie stosowano czy mało łowiono na kulki to z pewnością musisz dłużej ponęcić. Choć jeśli podasz odpowiednioi skomponowane kulki to, kto wie.. Pamietaj, że to Ty szukasz karpia a nie karp Ciebie. Przypatruj się uważnie wodzie. Polecam też łowić na pellet haczykowy, daje zaskakująco dobre efekty!

[2010-05-21 23:39]

waski323

Ok dzieki mam zamiar polowic na kulki i pelet truskawka ciekaw jestem czy podziala zawsze uzywalem miodowych przynet i slabe wyniki Pozdrawiam
[2010-05-22 12:22]

waski323

Ok dzieki mam zamiar wedkowac na kulki i pelet truskawka uzywalem przewaznie miodowych przynet i mizerne efekty Pozdrawiam
[2010-05-22 12:23]

Lecz nie wszędzie się sprawdzają. Są łoowiska na których kulki proteinowe nie były stosowane i trzeba długo nęcić aby ściągnąć miśki w łowisko. A to nie tani interes.