Karp i małe karasie w stawie
utworzono: 2014/05/30 21:51
Witam.Mam staw 20x30 i jakieś 1,5m. W stawie występuje dużo małych karasi. Chciałbym złapać karpia dużego bo wiem że tam na pewno są ale pojawia się problem bo jak zarzucę wędkę to się same karasie łapią bo nawet karpiu nie dadzą dojść do przynęty. Jakieś rok temu wrzuciłem do stawu płytę z brzegami i na nią sypię codziennie zboże żeby karpie miały co jeść. Jestem praktycznie zielony w łowieniu ryb. Proszę abyście drodzy koledzy mi doradzili jak złapać tego karpia. Powiedzcie jak ma wyglądać zestaw i jakiej przynęty użyć. [2014-05-30 21:51]
Piszesz że w stawie jest duży karp ale jakich dokładnie? Ponieważ dla jednych może być to ryba o wadze 3kg a da drugich 10kg. Co do karpi to jakich używasz przynęt, może są one za mało selektywne. Jeśli łowisz np. na białego czy czerwonego robaka to wiadomo że ryby bedą ciągle podskubywać, ale jeśli założysz kuku bądz inne ziarna to inna sprawa (na pewno będzie mniej brań drobnicy). Napisz jakiej wielkością są dokładnie te karpie to wtedy ktoś będzie mugł ci pomuc i opisać sposób łowienia oraz najlepsze przynęty.
Pozdrawiam Boczny Trok
[2014-05-30 23:04]
Załóż trzy albo cztery kukurydze na haka 6 i czekaj. Drobnica sie nie czepi a jak jest duży karp to wcześniej czy później weźmie.
[2014-05-30 23:47]
Piszesz że w stawie jest duży karp ale jakich dokładnie? Ponieważ dla jednych może być to ryba o wadze 3kg a da drugich 10kg. Co do karpi to jakich używasz przynęt, może są one za mało selektywne. Jeśli łowisz np. na białego czy czerwonego robaka to wiadomo że ryby bedą ciągle podskubywać, ale jeśli założysz kuku bądz inne ziarna to inna sprawa (na pewno będzie mniej brań drobnicy). Napisz jakiej wielkością są dokładnie te karpie to wtedy ktoś będzie mugł ci pomuc i opisać sposób łowienia oraz najlepsze przynęty.
Pozdrawiam Boczny Trok
"mugł ci pomuc"
mogę Ci pomogę ...
[2014-05-31 00:07]
Pozdrawiam Boczny Trok
"mugł ci pomuc"
mogę Ci pomogę ...